Ueland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tradisjon tro blir det nok av strømbrudd der.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tradisjon tro blir det nok av strømbrudd der.. For ikke glemme nettverksproblemer Men neste TG har jeg det ultimate: WLAN Sånn at jeg ihvertfall kan surfe når nettet er nede! Mohahaha *ha lillefingeren ved munnen* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har laget meg middag nå, omelett faktisk. Ble helt katastrofe, ser ikke bra ut, smaker ikke bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Husk den magiske 1amp grensa.. Serveren min trekker nesten ikke strøm... Inneholder kun en gammel hdd, litt ram, hk og cpu Laptop er fit å ha ved strømbrudd Men pcen, serveren din og skjerm trekker mer enn 230W liksom.. Uansett, så går det nok bra. Så lenge det ikke havner noen nisser på rekka som bare skal lage seg litt nudler med vannkokeren sin som de har smuglet inn... Jeg skal ihvertfall spleise med noen andre på ekstra plass der vi har en felles server med ftp, gameserver og winamp Så blir det anlegg ¨ ----- @ZLatzman: Vi vil se bilde! Endret 2. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har lagd meg en stor bolle med vanilje is, har kokt opp til bjørnebær, fløte og sukker som toppings....nam Det er god trøste mat det Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 På forespørsel kommer det nå et bilde av omeletten. Hvilket behov dere har for å se feilslått mat vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 På forespørsel kommer det nå et bilde av omeletten. *Trøste* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvilket behov dere har for å se feilslått mat vet ikke jeg. Da føler jeg ikke at jeg er den eneste som mislykkes i ting på kjøkkenet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Giid så snill jeg er. Har nettopp laget kyllingfilet fylt med soltørkede tomater og fetaost med ceranoskinke rundt, pesto og fløte-paste og tomat og mozarellasalat til foreldrene min. De har 20-års bryllupsdag idag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ZzzZZz.. God morgen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva var poenget me dette: "Tekniske problemer. En feil har opstått, hvis dette er første gang du ser denne feilmeldingen anbefaler vi at du forsøker å oppdatere siden. Hvis problemet vedvarer, venligst prøv igjen senere." Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. Hørte du tutinga av Hurtigruta i dag da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. Hørte du tutinga av Hurtigruta i dag da? hmm? Que? Damn kor sirup nettet er nå. Faktisk svært sjelden eg har hatt problemer med linjen og når eg tenker over det så kan eg ikke huske at det har vært slik før. Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. Hørte du tutinga av Hurtigruta i dag da? hmm? Que? Damn kor sirup nettet er nå. Faktisk svært sjelden eg har hatt problemer med linjen og når eg tenker over det så kan eg ikke huske at det har vært slik før. Tuting av en båt da. Men det gjorde du sikkert ikke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei. Bor jo ikke langs sjøen. Nyhet: Vi har satt opp ADSL-hastighetene mer enn noen gang uten å sette opp prisene! Hastighetsendringene skjer i disse dager. IGJEN?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Oi dæven. Jeg fikk på meg en tskjorte i medium *Tynn jævel* Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Damn! Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit! jeg - hater - deg *ctrl+alt+del* .. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang. Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Damn!Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit! jeg - hater - deg *ctrl+alt+del* .. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang. Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day. Har du ADHD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg