Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tradisjon tro blir det nok av strømbrudd der.. :)

For ikke glemme nettverksproblemer :love:

Men neste TG har jeg det ultimate: WLAN :p Sånn at jeg ihvertfall kan surfe når nettet er nede! Mohahaha *ha lillefingeren ved munnen*

Lenke til kommentar
Husk den magiske 1amp grensa..

Serveren min trekker nesten ikke strøm...

Inneholder kun en gammel hdd, litt ram, hk og cpu

Laptop er fit å ha ved strømbrudd

Men pcen, serveren din og skjerm trekker mer enn 230W liksom.. Uansett, så går det nok bra. Så lenge det ikke havner noen nisser på rekka som bare skal lage seg litt nudler med vannkokeren sin som de har smuglet inn... :tease:

Jeg skal ihvertfall spleise med noen andre på ekstra plass der vi har en felles server med ftp, gameserver og winamp :p

Så blir det anlegg :)¨

-----

@ZLatzman: Vi vil se bilde!

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. :(

Hørte du tutinga av Hurtigruta i dag da? :p

:dontgetit: hmm? Que?

Damn kor sirup nettet er nå. Faktisk svært sjelden eg har hatt problemer med linjen og når eg tenker over det så kan eg ikke huske at det har vært slik før.

Lenke til kommentar
Steike eg ble sulten nå. Spiste nettop en risifrutti men det er liksom ikke middag det da. :(

Hørte du tutinga av Hurtigruta i dag da? :p

:dontgetit: hmm? Que?

Damn kor sirup nettet er nå. Faktisk svært sjelden eg har hatt problemer med linjen og når eg tenker over det så kan eg ikke huske at det har vært slik før.

Tuting av en båt da. Men det gjorde du sikkert ikke.

Lenke til kommentar

Damn!

Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit!

jeg - hater - deg *ctrl+alt+del*

.. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang.

Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD

og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day.

Lenke til kommentar
Damn!

Det jæskla chat.no (le, og dø) viduet fortsetter å hoppe opp. LEGG DEG, god dammit!

jeg - hater - deg *ctrl+alt+del*

.. har ikke vært inne der på.. seksti år, m,en så skulle venninne vise meg no (eller hva det nå var xD) også popper det vinduet opp. Gang på gang.

Noen som vet om det går ann å få skult nr på en 6630 uten å "bestille" av telenor/whatever, btw? mamma sliter xD

og der hoppet ctrl-knappe-tasten av. what a day.

Har du ADHD?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...