Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 OMFG! http://www.big-boys.com/articles/dryicebomb.html *poste i dahle's filmklipptråd* Haha! Genialt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Hei! Jeg måtte bare innom en liten tur, og si at jeg liker meg kjempegodt her. God mat, kun greie folk i troppen og passe lange dager. Unntatt de første dagene, da holdt vi på i ca. 14 timer i strekk, kun avbrutt av frokost, middag og lunch. Jeg kan jo ikke annet enn å takke dere for lykkeønskningene, det må være derfor det går så bra her Jeg har ikke lest noe i SO utenom et par sider etter jeg reiste, og jeg vil bare få si at det ikke var en prioritert liste Kan ikke sitte her så lenge, men har dere det bra? Ble det noe rosiner på deg, Eline? EDIT: Forresten, hvor er robB? Ingen innlegg siden den 25.? Endret 2. august 2005 av svamp Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hahaha, nå har jeg fått det værste TGhumøret over meg.. Og det er 9 måneder elns til TG, så jeg sliter ^^ Skal nå sette meg i sketchup for å tegne utkast til hyllesystem. Har også vært på Maxbo for å sjekke priser på stålwire og utstyr, sånn at kabinette kan låses fast Flere enn meg som får sånne "byger" over seg? *geek* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ble det noe rosiner på deg, Eline? Rosiner? Noe jeg har gått glipp av? Endret 2. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kjøpte meg MP3-spiller i dag. 1GB til 799kr. Den på elkjøp? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hahaha, nå har jeg fått det værste TGhumøret over meg.. Og det er 9 måneder elns til TG, så jeg sliter ^^ Skal nå sette meg i sketchup for å tegne utkast til hyllesystem. Har også vært på Maxbo for å sjekke priser på stålwire og utstyr, sånn at kabinette kan låses fast Flere enn meg som får sånne "byger" over seg? *geek* Tg-humøret fikk jeg for noen dager siden... Så jeg sliter mer enn deg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Greit å bli tidlig ferdig Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Greit å bli tidlig ferdig Hvor langt har du kommet da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fikk bursdagsgave i dag! Bedre 1,5 år for sent ute, enn aldri Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grattis? xD Det er så mange kjdelige profiler her.. Skjerpings D,< Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 EDIT: Forresten, hvor er robB? Ingen innlegg siden den 25.? Gøy at noen har lagt merke til at jeg har vært borte. Jeg har vært på Galdhøpiggen, og besøkt tanten og onkelen min i trøndelag som bor på gård. Tok hurtigruten fra Trondheim til Bergen. Huff, ca 90% var pensjonister der og det var ingenting å gjøre på. Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Greit å bli tidlig ferdig Hvor langt har du kommet da? Eneste jeg gjør med TG nå er å skrive plassreserveringssystemt for hw-rekken @ TG, har fått på plass system for å be om plass, så nå gjennstår "bare" automatisk plassering av brukerene ut fra ønsker. Har sikret meg 70 plasser, men desverre er det kun for test-lanet jeg tester det med Skal ha med meg laptop til TG, så klarer meg nok uten hylle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grattis? xD Har bursdag 1 jan jeg. Var bare en tskjorte jeg fikk som jeg glemte å ta med hjem fra en kamerat. Og der har den vært i litt over et år nå. knallgul og jævlig. Må testes Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 EDIT: Forresten, hvor er robB? Ingen innlegg siden den 25.? Gøy at noen har lagt merke til at jeg har vært borte. Jeg har vært på Galdhøpiggen, og besøkt tanten og onkelen min i trøndelag som bor på gård. Tok hurtigruten fra Trondheim til Bergen. Huff, ca 90% var pensjonister der og det var ingenting å gjøre på. Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen. Du har ikke kjørt feirige i det siste? (oslo-kebenhavn).... Og spilt cs-s der? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Skal ha med meg laptop til TG, så klarer meg nok uten hylle Jeg skal ha med laptop, server, min stasjonere ... så jeg tengte jeg skulle sette opp en liten hylle EDIT: glemte pda Endret 2. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg skal ha med laptop, server, min stasjonere ... så jeg tengte jeg skulle sette opp en liten hylle EDIT: glemte pda Husk den magiske 1amp grensa.. btw, noen som vet om maxbo selger 60*240*1 hobbyplater? Endret 2. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 EDIT: Forresten, hvor er robB? Ingen innlegg siden den 25.? Gøy at noen har lagt merke til at jeg har vært borte. Jeg har vært på Galdhøpiggen, og besøkt tanten og onkelen min i trøndelag som bor på gård. Tok hurtigruten fra Trondheim til Bergen. Huff, ca 90% var pensjonister der og det var ingenting å gjøre på. Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen. Du har ikke kjørt feirige i det siste? (oslo-kebenhavn).... Og spilt cs-s der? Nope, spiller ikke cs. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Husk den magiske 1amp grensa.. Serveren min trekker nesten ikke strøm... Inneholder kun en gammel hdd, litt ram, hk og cpu Laptop er fit å ha ved strømbrudd Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg vil også ha med laptop ved sidenav :\ fordi hele rekka vår fikk strømbrudd på TG 05 :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg