Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg måtte bare innom en liten tur, og si at jeg liker meg kjempegodt her.

God mat, kun greie folk i troppen og passe lange dager. Unntatt de første dagene, da holdt vi på i ca. 14 timer i strekk, kun avbrutt av frokost, middag og lunch.

Jeg kan jo ikke annet enn å takke dere for lykkeønskningene, det må være derfor det går så bra her :love:

Jeg har ikke lest noe i SO utenom et par sider etter jeg reiste, og jeg vil bare få si at det ikke var en prioritert liste :)

Kan ikke sitte her så lenge, men har dere det bra?

Ble det noe rosiner på deg, Eline? :p

EDIT: Forresten, hvor er robB? Ingen innlegg siden den 25.?

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Hahaha, nå har jeg fått det værste TGhumøret over meg.. Og det er 9 måneder elns til TG, så jeg sliter ^^

Skal nå sette meg i sketchup for å tegne utkast til hyllesystem.

Har også vært på Maxbo for å sjekke priser på stålwire og utstyr, sånn at kabinette kan låses fast :p

Flere enn meg som får sånne "byger" over seg?

*geek*

Lenke til kommentar
Hahaha, nå har jeg fått det værste TGhumøret over meg.. Og det er 9 måneder elns til TG, så jeg sliter ^^

Skal nå sette meg i sketchup for å tegne utkast til hyllesystem.

Har også vært på Maxbo for å sjekke priser på stålwire og utstyr, sånn at kabinette kan låses fast :p

Flere enn meg som får sånne "byger" over seg?

*geek*

Tg-humøret fikk jeg for noen dager siden... Så jeg sliter mer enn deg :p

Lenke til kommentar

Gøy at noen har lagt merke til at jeg har vært borte. :)

Jeg har vært på Galdhøpiggen, og besøkt tanten og onkelen min i trøndelag som bor på gård. Tok hurtigruten fra Trondheim til Bergen. Huff, ca 90% var pensjonister der og det var ingenting å gjøre på.

Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen.

Lenke til kommentar
Greit å bli tidlig ferdig :)

Hvor langt har du kommet da? :)

Eneste jeg gjør med TG nå er å skrive plassreserveringssystemt for hw-rekken @ TG, har fått på plass system for å be om plass, så nå gjennstår "bare" automatisk plassering av brukerene ut fra ønsker.

Har sikret meg 70 plasser, men desverre er det kun for test-lanet jeg tester det med ;)

Skal ha med meg laptop til TG, så klarer meg nok uten hylle ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på Galdhøpiggen, og besøkt tanten og onkelen min i trøndelag som bor på gård. Tok hurtigruten fra Trondheim til Bergen. Huff, ca 90% var pensjonister der og det var ingenting å gjøre på.

Men var en fin liten ferie det. Galdhøpiggen var ikke noe særlig spesielt å gå opp på. Kjører jo opp på 1800 moh. Måtte bare gå over en strekning med mye stein, og resten var en bre der vi gikk i tau med breførere. Men jeg har vært under Norges tak! En minus var at det var tåke på toppen.

Du har ikke kjørt feirige i det siste? (oslo-kebenhavn)....

Og spilt cs-s der?

Lenke til kommentar

Jeg skal ha med laptop, server, min stasjonere :love:... så jeg tengte jeg skulle sette opp en liten hylle :p

EDIT: glemte pda ;)

Husk den magiske 1amp grensa..

btw, noen som vet om maxbo selger 60*240*1 hobbyplater?

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Du har ikke kjørt feirige i det siste? (oslo-kebenhavn)....

Og spilt cs-s der?

Nope, spiller ikke cs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...