sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ketchez: Holder du forsatt på med det derre "eg er stygg" greiene dine? Jepps, og jeg gjør det helt til dere er overbevist! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Unnskyld Endret 2. august 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvor lenge skal en iPod Photo 60gb stå på lading første gangen man skal lade den? Til batteriet er fullt, eller så lenge brukermanualen sier den skal stå. Support, btw. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Glemte meg:/ 'sende PM til mod* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ketchez: Holder du forsatt på med det derre "eg er stygg" greiene dine? Jepps, og jeg gjør det helt til dere er overbevist! Ikke for å være slem, men du har et stort problem Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ketchez: Holder du forsatt på med det derre "eg er stygg" greiene dine? Jepps, og jeg gjør det helt til dere er overbevist! Blir du fornøyd hvis vi sier at du er det, uten at vi mener det? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva slags stygg greie? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Da skal jeg selge 222 literen, se annonse i signatur! -- Nå må jeg ut i hagen og arbeide Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Da skal jeg selge 222 literen, se annonse i signatur! -- Nå må jeg ut i hagen og arbeide Kjøp og salg på forumet er ikke lov. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva slags stygg greie? Ketchez er overbevist at han er dritstygg, og at han har derfor ingen sjans på jenter etc. Det har foregått en god stund nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men som vi alle vet er det det indre som virkelig teller, ikke utseendet. Utseendet kan ha litt å si, særlig til å begynne med. Men ketchez, du havner da langt innenfor alle akseptable grenser, og vil dermed ikke hemmes i nevneverdig grad av utseendet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva slags stygg greie? Ketchez er overbevist at han er dritstygg, og at han har derfor ingen sjans på jenter etc. Det har foregått en god stund nå. Styggere enn en maltraktert ælg på motorveien. Da har jeg innsett det, desto fortere dere andre innser det så blir han stille. Case closed Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det indre derimot, det kan bli et problem.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hva slags stygg greie? Ketchez er overbevist at han er dritstygg, og at han har derfor ingen sjans på jenter etc. Det har foregått en god stund nå. Styggere enn en maltraktert ælg på motorveien. Da har jeg innsett det, desto fortere dere andre innser det så blir han stille. Case closed Ditto. End of discussion. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sin City om 40 minutter, folks. Jeg vet dere bryr dere. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Greit at moderator fjerner annonsen, men trenger ikke å ødelegge den *fikse på* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sin City om 40 minutter, folks. Jeg vet dere bryr dere. Beste filmen ever made Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sin City om 40 minutter, folks. Jeg digger Bandidos Pelle. Fixed. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som blir med å spiller bf2? Kjeder meg! Teddy???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg