embark Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hører på gammel hjemmelaget musikk, drikker te, røyker og tenker på ei berte jeg er mer eller mindre veldig interessert i. Omtrent det samme som meg, det. Bortsett fra at jeg drikker kaffe. *høre på Avril Lavigne - Fall To Pieces* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Her går det i Kryptonite ATM. tok bare hele musikk mappa mi inn i winampen mye enklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sitter nå¨i lunchpausen på min Meget bra betalte sommerjobb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Årh....så deppa... *gå å spille BF2 i 2 dager* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Da drar jeg på Sommerferie. Til syden Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Da drar jeg på Sommerferie. Til syden God tur! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Årh....så deppa... *gå å spille BF2 i 2 dager* Idag skjedde det noe kjempespennende med meg! det var bare helt sinnsykt! dere ville ledd dere ihjel hvis jeg fortalte det!! men det har jeg ikke tenkt og gjøre. hadetbra. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Årh....så deppa... *gå å spille BF2 i 2 dager* Idag skjedde det noe kjempespennende med meg! det var bare helt sinnsykt! dere ville ledd dere ihjel hvis jeg fortalte det!! men det har jeg ikke tenkt og gjøre. hadetbra. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 han hadde sikkert våt drømm og våkna med litt bløt i trusa. noe som er helt normalt, men kan regnes som pinlig av noen. jeg syns ikke det er pinlig å fortelle om slikt....ikke det at det har skjedd meg....eller....err....altså.....slutt å se på meg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skal ut å kjøpe trampoline \o/ -gone_ Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) rofl! .. Flinke mannen xD Damn.. Jeg er blitt avhening av forumet. Drømte om det i natt o.___O h j e l p Også forsov jeg meg.. ringeklokke go BOOOM xD EDIT: Jeg liker ikke skorper x____X Endret 2. august 2005 av Ronja Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva med at vi starter en underskriftskampanje for å få haddis til å fortelle hva faen hanhar gjort? me nysgjerrig. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kai! Jeg er med! *tommel opp* menne .. skal i byen og skremme små barn nå. Natta og god jul eller whatever. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 me også nysgjerrig.. *sitte i tlf og guide en i slx installasjon* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva med at vi starter en underskriftskampanje for å få haddis til å fortelle hva faen hanhar gjort? me nysgjerrig. jeg er nysgjerrig på hva du har gjort?! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg er nysgjerrig på hva du har gjort?! jeg? hm.. idag har jeg.. stått opp grytidlig og kjørt dama på jobb. surfet endel på hw forumet. skiftet pollenfilter på kjerra og finpusset litt på bilstereoen, spist frokost og surfet mere hw.. hvis du tenker på den posten litt lengre opp så var den bare litt enkel sarkasme overfor haddis. man skal ikke si A uten og si B osv.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Næj! jeg sier det ikke til noen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Næj! jeg sier det ikke til noen! Jo, du er desverre nødt gutten min. siden du allerede har begynnt så må du bare fullføre, slik er reglene. ikke sant forum? alle enige med herren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg