Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hva skjer med "hetsesertifikat" ? hva er det og hvor får jeg det? :p

Hva det er sier vel seg selv, og det kan fåes ved å ta ett tre ukers intensivkurs hos meg. kurset koster bare 48.070,- pr semester (1,5 uke) og er godkjent av statens lånekasse.

og hvis man skal være mer alvorlig? :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

SkyMarshall: Så deg to ganger i den nye bilen din igår, hvis det er du som kjører rundt med prøveskilter.. Først da du svinga av til Bjerkøya og så i bakken/sinvgen nedenfor prix der. Du var på vei mot sande, typen og jeg var på vei mot svelvik..

Sikkert veldig interresant for deg å vite :p

Lenke til kommentar
SkyMarshall: Så deg to ganger i den nye bilen din igår, hvis det er du som kjører rundt med prøveskilter.. Først da du svinga av til Bjerkøya og så i bakken/sinvgen nedenfor prix der. Du var på vei mot sande, typen og jeg var på vei mot svelvik..

Sikkert veldig interresant for deg å vite :p

Haha, ja det stemmer helt sikkert. For jeg satt i den bilen i 12timer i går og testa og feila diverse fra topp til tå. UFATTELIG moro å kjøre turbo igjen. Så det er ikke umulig for å si det sånn - hvis det var en grå volvo 740 med prøveskilter da. Moro! Jeg kjørte ikke gris vel? ... *kremt*

Men ja... interessant :love:

Lenke til kommentar
Hører på gammel hjemmelaget musikk, drikker te, røyker og tenker på ei berte jeg er mer eller mindre veldig interessert i. Likhetstrekk der ja ;)

jeg glemte røyk btw. har en rullings sneip i lomma som begynner å lukte og hinte til at jeg skal gå ut og røyke :p sitter på jobben sjå

Lenke til kommentar
Får vel gå ut å ta meg en sigg jeg også.. plukke med meg en cola på veien tror jeg også er en god ide.. få igang gf da mrleftfield :p

gir meg faen ikke :p hu får lov til å syns at jeg er slitsom :p det driter jeg i. Gir ikke fra meg muligheten hehe. "Men altså du tar ikke jo ikke hintet!" "hint? hvem sa noe om hint? Ja/nei her" :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...