Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Om det er den værste dagen i ditt liv ville jeg da ikke ha ledd.. har da medfølelse.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) men hva skjer med "hetsesertifikat" ? hva er det og hvor får jeg det? Hva det er sier vel seg selv, og det kan fåes ved å ta ett tre ukers intensivkurs hos meg. kurset koster bare 48.070,- pr semester (1,5 uke) og er godkjent av statens lånekasse. og hvis man skal være mer alvorlig? Endret 2. august 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) skriv det på signaturet ditt om du så gjerne vil ha det edit: glemte "signatur" Endret 2. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei det vil jeg ikke si! derfor jeg ikke skrev det i første post. Men skal love deg du hadde lol'a deg ihjel hadde jeg sagt det Jeg er bare dum, dum,dum og dum chicken.. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 God morgen. *Komme seg til jobb* pfftt det er da eznp? hehe men jaja, da var jeg på jobb. dr3as pus, du gidder vel ikke å komme en tur? jeg kjeder meg tett på jobb, ingen her :s ROFL!! :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 lol @ jobb lol@ å være blakk, skal jeg si deg Hater å ikke ha cash, fordi folk inviterer meg i hytt og pinne men jeg har ikke penger til det whatsoever. Så jeg venter til 12 september nå for å få noe :s under 2k trur jeg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hehe ... ja da skvulper vi i samme båt. Men snart skole, for siste gang EVER - så en jobb som er noe å være i. Men jeg må vente til 1.september for å få penger som jeg VET om - inntil da; blakk!!! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 SkyMarshall: Så deg to ganger i den nye bilen din igår, hvis det er du som kjører rundt med prøveskilter.. Først da du svinga av til Bjerkøya og så i bakken/sinvgen nedenfor prix der. Du var på vei mot sande, typen og jeg var på vei mot svelvik.. Sikkert veldig interresant for deg å vite Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 SkyMarshall: Så deg to ganger i den nye bilen din igår, hvis det er du som kjører rundt med prøveskilter.. Først da du svinga av til Bjerkøya og så i bakken/sinvgen nedenfor prix der. Du var på vei mot sande, typen og jeg var på vei mot svelvik.. Sikkert veldig interresant for deg å vite Haha, ja det stemmer helt sikkert. For jeg satt i den bilen i 12timer i går og testa og feila diverse fra topp til tå. UFATTELIG moro å kjøre turbo igjen. Så det er ikke umulig for å si det sånn - hvis det var en grå volvo 740 med prøveskilter da. Moro! Jeg kjørte ikke gris vel? ... *kremt* Men ja... interessant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hmm.. Er du ifra Sande Anette_ ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hmm.. Er du ifra Sande Anette_ ? woonplaats: Svelvik/Sande Norway :-) kjeder meg? oh yes.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 surfer sommerparade bilder, hører på DJ Sunni techno set, drikker vann og surfer hw.no.....og grubbler over en dame jeg er veldig interrisert i. Fun@work? damn sure. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hører på gammel hjemmelaget musikk, drikker te, røyker og tenker på ei berte jeg er mer eller mindre veldig interessert i. Likhetstrekk der ja Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hører på gammel hjemmelaget musikk, drikker te, røyker og tenker på ei berte jeg er mer eller mindre veldig interessert i. Likhetstrekk der ja jeg glemte røyk btw. har en rullings sneip i lomma som begynner å lukte og hinte til at jeg skal gå ut og røyke sitter på jobben sjå Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Får vel gå ut å ta meg en sigg jeg også.. plukke med meg en cola på veien tror jeg også er en god ide.. få igang gf da mrleftfield Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Får vel gå ut å ta meg en sigg jeg også.. plukke med meg en cola på veien tror jeg også er en god ide.. få igang gf da mrleftfield gir meg faen ikke hu får lov til å syns at jeg er slitsom det driter jeg i. Gir ikke fra meg muligheten hehe. "Men altså du tar ikke jo ikke hintet!" "hint? hvem sa noe om hint? Ja/nei her" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 god morgen. våkna til musikk \o/ glemte å skru den av. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ojda.. jeg mente få igang gfx da mrleftfield.. heheh Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TDJ/bilde...ro_compstor.3gp Stilig Hva heter den melodien? Melodien: 16-Mythos & DJ Cosmo _ Unchained Melody.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg