Share the pain Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 BF1942.exe Farvel. Eg kjæm! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Vil gjerne gratulere Phone aka Andreas, en god venn av meg som noen av dere møtte på TG, med bursdagen. Han er endelig 18, og morgendagen vil nok ta av Gratulerer, buddy Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 godnatt, jeg har vondt i rumpa, samt er trøtt. samt jeg skal til SWE imorgen.. da skal jeg handle øl og sjenke full småjenter.. namm nam! tonio, la oss bli våte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei! Er det noe liv her i kveld? Nå har jeg sett 'Pi' og funnet ut at jeg skal bli en gal matematiker når jeg blir stor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hei! Er det noe liv her i kveld? Nå har jeg sett 'Pi' og funnet ut at jeg skal bli en gal matematiker når jeg blir stor. Jeg er ikke den eneste som ble påvirket av den filmen, nei? Man får en helt ny sans for detaljer og mønster etter man har sett den; jeg merket at jeg var ekstra oppmerksom de neste dagene, ganske imponerende. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja, og det blir litt ekstra når jeg så 'A Beatiful Mind' og 'Eraserhead' igår. Får sette opp noen mindre skumle filmer imorgen. Men nå må jeg gå og spille 'Go'. *skremme seg selv* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Sov goth alle barn. Drøm mørkt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 God morgen. *Komme seg til jobb* Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 morn morn, igår klarte jeg å miste en kopp nykokt te over magen min. det gjorde helvetes vondt.. ble rimelig svidd også så måtte stå i dusjen i en halvtime å kose meg i kaldt vann.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 God morgen. *Komme seg til jobb* pfftt det er da eznp? hehe men jaja, da var jeg på jobb. dr3as pus, du gidder vel ikke å komme en tur? jeg kjeder meg tett på jobb, ingen her :s Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tror ikke jeg gidder å dra fra blindern og til ski akkurat nå kjeder meg selv.. men må nesten være her. I morgen skal vist sv1 være med meg til jobben, siden han skal til tannlegen sin som ligger like ved *kosepåhan* Noen med ide hvor jeg skal spise lunch i dag? er vist fisk i kantina.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men hva skjer med "hetsesertifikat" ? hva er det og hvor får jeg det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men hva skjer med "hetsesertifikat" ? hva er det og hvor får jeg det? Hva det er sier vel seg selv, og det kan fåes ved å ta ett tre ukers intensivkurs hos meg. kurset koster bare 48.070,- pr semester (1,5 uke) og er godkjent av statens lånekasse. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette er den værste dagen i mitt liv *hylgrine* SATAN AT DET GÅR ANN Å VÆRE SÅ DUM!!!!!!!!!!!!!!! *ringe til dama å få trøst* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Dette er den værste dagen i mitt liv *hylgrine* SATAN AT DET GÅR ANN Å VÆRE SÅ DUM!!!!!!!!!!!!!!! *ringe til dama å få trøst* hva har skjedd? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Nei det vil jeg ikke si! derfor jeg ikke skrev det i første post. Men skal love deg du hadde lol'a deg ihjel hadde jeg sagt det Jeg er bare dum, dum,dum og dum EDIT: går å legger meg i senga å ser en film....her skal jeg ligge i 2 dager. Bare takke meg selv for at jeg er sjef å at jeg kan jobbe når jeg vil Endret 2. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg