Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Det er kun det navnet som jeg husker, husker ikke så mye om innholdet lengre, og tror ikke jeg vil heller.. :)

Hm... Da vil jeg nesten påstå at du umulig kan ha sett den, dildomonsteret er noe som brenner seg inn på nettehinnene dine til evig tid, alá goatse, tubgirl og annet "snacks".

Uansett, bare håp at du ikke får snusen i den nye filmen jeg skal vise til Holte som sikkert viser den til klassen sin osv... Muhahaha :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting som plutselig slo meg:

"The Strategy-player" = tidenes nickname. Minner meg om de glade dager da jeg, bos5e m.fl spilte CS og hadde det koselig over Ventrilo. :p

Jeg føler meg beæret, Tuuuuusen takk! :D

Kan ikke skjønne hvorfor alle absolutt må ha tak i strømleverandørene så fort strømmen går, er som om det er en dødssynd for de om de gjør noen feil...

TSP :)

Lenke til kommentar

Stakkars mannen..

Detter ut jeg og; men det er pga dårlig trådløs forbindelse.

LimeWire på laptop - ikke bra.. vil ikke åpne seg, også kræsjer hele maskinen.. men det kan jo være pga at min er så rævva, eller at jeg kjørte 48 volt opp i r*** på'n..

Hoho xD

Lenke til kommentar
Stakkars mannen..

Detter ut jeg og; men det er pga dårlig trådløs forbindelse.

LimeWire på laptop - ikke bra.. vil ikke åpne seg, også kræsjer hele maskinen.. men det kan jo være pga at min er så rævva, eller at jeg kjørte 48 volt opp i r*** på'n..

Hoho xD

Hehe, funey.

Prøvd å installer de nyeste driverene da til nettverkskortet ditt? Prøv å installer ny firmware på routeren. Hjalp meg ihvertfall, men bruker kabel nå, mamma har overtatt WLAN kortet.

Lenke til kommentar

Takk! Må se hva han far kan gjøre med det der. Jeg dreper vel bare maskinen.

bruker kabel; funker mye bedre ;)

*skrive ned anbefaling på lapp*

:O Leggetid! Natta, folkens! Takk for hjelpen :)

EDIT: Man.. jeg har .. 2 innlegg xD HAIL ME!

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...