Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
50min. strømbrudd i Oslo :hrm:

LOL, var på jobb da det skjedde (er leder på RIMI). Vi har to etasjer hvor den ene er butikk og den andre (kjeller) er lager/spiserom/garderobe ol. Satt helt alene i kjelleren (ingen vinduer el.) og spiste mat da det plutselig ble helt 100% mørkt, da skjønte jeg mye gitt. Følte meg som han på NetCom reklamen "øh... hæ?". Hørte alle kjøl/frysmotorene ta kvelden og tenkte, hm... jeg er jo ansvarlig her så kanskje jeg burde gjøre noe... Fisket frem K750i'en og fikk på lommelyktfunksjonen. Knotet meg igjennom lageret og opp trappen, tror dere ikke at folk gikk å handlet i stummende mørke som om ingenting hadde hendt?! Jeg var sikker på at vi hadde en form for UPS, men akk nei. Alle kassene stoppet selvfølgelig opp, får ikke åpnet dem uten strøm uansett. Måtte si til alle kundene at de måtte gå (inkl. herr Dahle på forumet). Dro over frysegardinene slik at frysevarene skulle holde seg nogenlunde kalde. Selvfølgelig så går gardinene til kjølerene på strøm så vi begynte å dekke til alt med papp, men når vi var ca 70% ferdig så kom selvfølgelig strømmen på igjen og vi måtte fjerne enorme mengder papp... Jaja, det er vel noe av det rareste som har skjedd på jobben i det siste. :D

Lenke til kommentar
Høhø...dagbladet må begynne å regne på fingrene igjen  :tease:

Noen som ser det?  :hmm:

Gjett hvem som satt på opplysninga og hvor mange var det ikke som skulle ha nr til hafslund energi?

Jo en par tusen ja....

Jeg fikk bare opptatt hos 1881 og 1890, hørte at strømmen hadde gått overalt så jeg tenkte at det kanskje ikke var noe særlig vits å ringe viken/hafslund, regnet med at noen andre hadde gjort det før meg...

kennethdammyr:

Joda Øyvind er kunde hos oss han, lurte på om han kunne krite varer ista, hehe... Aha, husker nesten ikke fornavnet hans, kaller han bare Holte jeg :p Kom på en ting, han (Holte) skryter av at han spilte en av den tyske alpetrubaduren Heino sine sanger i et par måneder i strekk i klassen, stemmer det? Han sier også at alle i klassen hans har sett filmen (som han har fått av teh pr0n king aka meg) bare kjent som "dildomonsteret", er dette sant?

EDIT: btw, har du sett navneskiltet jeg har gitt til Holte?

<RIMI logo>

Christian

Flaskesorterer <-Lol :!: Hadde han på opplæring i kassa, så plutselig sa en kunde: "Jasså, flaskesortereren får lov til å prøve seg i kassa, hvordan går det da?" hahaha...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Med tanke på at jeg og har fått vite om "dildomonsteret" fra den klassen der så kan vel det bekreftes... ;)

Fantastisk!

Nå fikk jeg en varm og deilig følelse inni meg, kanskje slik som misjonærer får da de "sprer det glade budskap"?

:love:

Hva synes du om den btw? Er vel heller et relativt snevert publikum som tenner på slikt, men den er jo helt overlegen, spesiellt lydeffektene, :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...