Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ketchez: Gjør avataren din om til .gif og fiks transparent bakgrunn på den. Ser mye bedre ut da!--- Sett The Fantastic Four på kino nå, grei film... Terningkast? Hmm... 4, tror jeg. Den er transparent. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ketchez: Gjør avataren din om til .gif og fiks transparent bakgrunn på den. Ser mye bedre ut da!--- Sett The Fantastic Four på kino nå, grei film... Terningkast? Hmm... 4, tror jeg. Den ER i gif, og den ER transparent. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 @Julenissen: Ikke mer enn deg. Nissen har lov, han er kul og sexy. Du derimot... Korrekt. Me loves LarsP too Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg vil være med! *gruppeklem* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 *gruppeklem* Feil. Det heter *teletubbieklem* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 @Julenissen: Ikke mer enn deg. Nissen har lov, han er kul og sexy. Du derimot... Nei, jeg er ikke sexy. Alle hater meg og synes jeg er stygg Tror jeg blir goth og begynner med selvskading snart. Men her er et bilde av meg selv hvor jeg flasher min veltrente og oljeinnsmurte brystkasse: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) En ting som plutselig slo meg: "The Strategy-player" = tidenes nickname. Minner meg om de glade dager da jeg, bos5e m.fl spilte CS og hadde det koselig over Ventrilo. Edit: Feil. Det heter *teletubbieklem* Feil, det heter skroting. Endret 1. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jaja, skrotings elns da! http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TDJ/bilde...ro_compstor.3gp Natta, folkens! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TDJ/bilde...ro_compstor.3gp Good one Da var jeg kommet til konklusjonen av min supre kameratest. Hva vil den bli mon tro... *Skrive* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Den ER i gif, og den ER transparent. Dårlig jobb iallefall... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Den ER i gif, og den ER transparent. Dårlig jobb iallefall... Vel. Tok screenshot, sjekket farger i Photoshop, og det er samme farge. vel, noe er ikke det. Jeg velger å skylde på brush. :-p Endret 1. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TDJ/bilde...ro_compstor.3gp Stilig Hva heter den melodien? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Transparent gif's suger. PNG-power. Fin sang, skal vi shotte rusbrus? Endret 1. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 vel, noe er ikke det. Jeg velger å skylde på brush. :-p Blame the hippo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Transparent gif's suger. PNG-power. Støtter forumet PNG? Derfor Fredrik ikke lagret i PNG. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 IE støtter ikke transperante PNGer.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Uansett, gamer.no-sitt skin er hvitt, vanlig hw er lyseblått. Ueland: Hvem bruker IE nå tildags? Endret 1. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ueland: Hvem bruker IE nå tildags? Alt for mange Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ueland: Hvem bruker IE nå tildags? Verden eller den vanlige mann på forumet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 IE støtter ikke transperante PNGer.. Og jeg støtter ikke IE. Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg