Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) *Spørsmål om support fjernet av moderator i henhold til reglende for denne tråden * Andre gangen du kommer med support i So4 på under tolv timer! Endret 1. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) *Spørsmål om support fjernet av moderator i henhold til reglende for denne tråden * Puuulende da! Hold Support utenfor SO4! Har vært ute med den jenta, i kveld og..bare for og nevne det. Hun er herligheten selv Herligheten selv vil vel ikke gå ut meden kjempestygg gutt (noe som du tror du er), og da må du vel få litt bedre selvtillit? Endret 1. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Herligheten selv vil vel ikke gå ut meden kjempestygg gutt Nei, hun vil nok ikke det... Får gi opp da... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Herligheten selv vil vel ikke gå ut meden kjempestygg gutt Nei, hun vil nok ikke det... Får gi opp da... ketchez er jo en stallion. Uten øyenbryn tho, ingen er perfekte. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Uten øyenbryn tho, ingen er perfekte. Mobber du? Dessuten har jeg vært hos frisøren, så jeg har 3mm pels på hode. Har mer pels på leggene, jo! Endret 1. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Herligheten selv vil vel ikke gå ut meden kjempestygg gutt Nei, hun vil nok ikke det... Får gi opp da... Jeg sa det for at du skulle få litt selvtillit! Du er en kjekk ung mann, og hun har allrede vært ute med deg! Ta et hint! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Så fin avatar du har, ketchez. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Så fin avatar du har, ketchez. Jeg vet. Og det er min alle tiders pulevenn, Fredrik som har laget den! *Kosemoseoverdose* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Men hadde ikke hatt noe i mot det ... Bare det at det er litt langt tilbake hit EDIT: *savne tonio * Så søtt Andre gangen du kommer med support i So4 på under tolv timer!Oh noes Nei, hun vil nok ikke det... Får gi opp da... Attention whore? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Beklager, er desperat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Uten øyenbryn tho, ingen er perfekte. Mobber du? Dessuten har jeg vært hos frisøren, så jeg har 3mm pels på hode. Har mer pels på leggene, jo! Jeg nei? Du får shave deg skinhead. Så kan du KLØ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Uten øyenbryn tho, ingen er perfekte. Mobber du? Dessuten har jeg vært hos frisøren, så jeg har 3mm pels på hode. Har mer pels på leggene, jo! Jeg nei? Du får shave deg skinhead. Så kan du KLØ Hehe, viss du gjør det først. @Julenissen: Ikke mer enn deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Uten øyenbryn tho, ingen er perfekte. Mobber du? Dessuten har jeg vært hos frisøren, så jeg har 3mm pels på hode. Har mer pels på leggene, jo! Jeg nei? Du får shave deg skinhead. Så kan du KLØ Hehe, viss du gjør det først. @Julenissen: Ikke mer enn deg. Se! *Legge til liksombilde* Ny raka! Skal henge litt med en gammel kompis fra første klasse. Ah, kan husker vi gikk etter veien og kasta vei stikkene i elva og diverse. Snakkes i morgen! Endret 1. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ah, kan husker vi gikk etter veien og kasta vei stikkene i elva og diverse. Unger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skal henge litt med en gammel kompis fra første klasse. Jeg greide å ikke se ordene litt og med. Snakkes.=) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 @Julenissen: Ikke mer enn deg. Nissen har lov, han er kul og sexy. Du derimot... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) *Spørsmål om support fjernet av moderator i henhold til reglende for denne tråden * Endret 1. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) No, i'm just good with my hands...! BTW: Batman på SVT1 Endret 1. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) @Julenissen: Ikke mer enn deg. Nissen har lov, han er kul og sexy. Du derimot... Du sier noe der.... TDJ Endret 1. august 2005 av ketchez Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ketchez: Gjør avataren din om til .gif og fiks transparent bakgrunn på den. Ser mye bedre ut da! --- Sett The Fantastic Four på kino nå, grei film... Terningkast? Hmm... 4, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg