Torjus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Haha, MSN og Internett er mongo, reboota 4 ganger og gått over alle kabler jeg, men hele norge datt jo ut nesten. Får si unnskyld til modemet mitt, har kastet det litt rundt... Satt i 30min for å finne serv og "server is full" med fuzzy og når vi endelig komemr inn og får sagt HEI ingame så detter jeg ut. FRUSTRASJON! Ser deg og høyner med Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva synes folket om min nye PC ? Se under "Gledesutbrudd" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Spis is og fis. Ølen var tom og magen var full. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva synes folket om min nye PC ? Se under "Gledesutbrudd" Hva er det tørkekluten til? Dekker over skjermkortet? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Eg har funnet ut at eg SKAL melde meg inn på en eller annen studio innen 2mnd. Må komme i bedre form enn det eg er nå. Jeg burde virkelig sette meg et slikt mål jeg og, det var en veldig god ide.. Både da jeg kjørte til typen og da jeg kjørte hjem igjen møtte jeg SkyMarshall i den nye bilen sin Vedder på at han har råna i hele dag.. Jogga en tur på skauen med ei veninne istad da, føler emg skikkelig bra nå sidenjeg har tatt sol og trena. Er sliten og fornøyd nå Skal på jobb imorra så får vel legge meg om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva synes folket om min nye PC ? Se under "Gledesutbrudd" Hva er det tørkekluten til? Dekker over skjermkortet? "Det ligger en vaskeklut på skjermkortet fordi jeg tester vannkjølingen " skrev han i tråden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tar en liten formatering jeg. Satser på at jeg husker veien tilbake til forumet etterpå. Brb. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Haha, MSN og Internett er mongo, reboota 4 ganger og gått over alle kabler jeg, men hele norge datt jo ut nesten. Får si unnskyld til modemet mitt, har kastet det litt rundt... Satt i 30min for å finne serv og "server is full" med fuzzy og når vi endelig komemr inn og får sagt HEI ingame så detter jeg ut. FRUSTRASJON! Ser deg og høyner med Hehe. Har google.no til startside, så trykte jeg på explorer, så kom ikke det noe opp. Så jeg restarta modemet, deretter det trødløse og jeg prøvde alle slags midler. Så kom pappa og gikk på den andre maskina og kom rett inn. Og da først prøvde jeg å skrive en annen adresse, og jeg holdt på å dåne. EDIT: google virker heller ikke. Endret 1. august 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ølen var tom og magen var full. Bare magen? Hvor mange har du drukket? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ketchez, Eline? Kjenner dere hverandre irl eller er det cyber? :!: Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Dere skulle bare visst! Statoooil! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva synes folket om min nye PC ? Se under "Gledesutbrudd" Hva er det tørkekluten til? Dekker over skjermkortet? "Det ligger en vaskeklut på skjermkortet fordi jeg tester vannkjølingen " skrev han i tråden. Du, altså, hvem leser vel innlegg? Det var BILDER der og det er jo de man ser på . Tekst er likt overalt, det er ikke bilder. Altså: Tekst suger og bilder ruler. Hvem bryr seg vel om ting som suger? Ingen. Dermed ser jeg kun på bildene. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Dere skulle bare visst! Statoooil! Jeg har sett dere ''låne'' olje til et eller annet, kan du presisere hva dere låner det til? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Trodde gutter likte ting som suger jeg. Men uansett er det jo smart å lese et innlegg før en spør. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Dere skulle bare visst! Statoooil! Jeg skal også på statoil med deg engang, men det er for å kjøpe burger ! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Dere skulle bare visst! Statoooil! Jeg skal også på statoil med deg engang, men det er for å kjøpe burger ! Kyllingwrap Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Trodde gutter likte ting som suger jeg. Men uansett er det jo smart å lese et innlegg før en spør. Du er slem. Og vittig. *gråte seg til graven* Jeg skal også på statoil med deg engang, men det er for å kjøpe burger ! Han skal også ha olje. Endret 1. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nesjda. Jeg og Eline har ett hardcore forhold på hobbybasis! Dere skulle bare visst! Statoooil! Jeg har sett dere ''låne'' olje til et eller annet, kan du presisere hva dere låner det til? Smørning Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Trodde gutter likte ting som suger jeg. Men uansett er det jo smart å lese et innlegg før en spør. Du er slem. Og vittig. *gråte seg til graven* Ikke være slem... Har ikke din mor lært deg det ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Trodde gutter likte ting som suger jeg. Der fikk jeg noe å tenke på ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg