hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Malevolent Creation, Bonbon og øl er digg. Hvor bor du? jeg kjeeem H_O_B_Ø_L! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Malevolent Creation, Bonbon og øl er digg. Hvor bor du? jeg kjeeem H_O_B_Ø_L! Langt nedi gokk ned jo.. Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har sett Return of the King, extended edition i dag. Ja jeg er treig, men jeg føler meg unnskyldt ved å ha sett originalen på premieren. Du skal ikke si noe, har ikke sett noen av LOTR - filmene jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Malevolent Creation, Bonbon og øl er digg. Hvor bor du? jeg kjeeem H_O_B_Ø_L! Langt nedi gokk ned jo.. Eller tar jeg helt feil? Ved Oslo! Hvis du skulle komme, hva ville du foretrukket? Øl, Malevolent Creation eller Bonbon? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 pizza bigone nei jeg gidder ikke diskutere pizza. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 *gjespe* Kjeder meg. Kanskje eg tar meg en tur til en kompis. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 50min. strømbrudd i Oslo Problemer med å komme inn på .com sider jeg nå..Sikkert en inetsentral som har gått til helvete..Andre som har noe lignende? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Malevolent Creation, Bonbon og øl er digg. Hvor bor du? jeg kjeeem H_O_B_Ø_L! Langt nedi gokk ned jo.. Eller tar jeg helt feil? Ved Oslo! Hvis du skulle komme, hva ville du foretrukket? Øl, Malevolent Creation eller Bonbon? Ikke at jeg har hørt så mye av det bandet. Men med litt øl såh.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg trur Ø.B egentlig står for noe som for eksempel: Øl'ets Basiskunnskap eller Øl'ets Behersker. noe i den dur Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 50min. strømbrudd i Oslo Problemer med å komme inn på .com sider jeg nå..Sikkert en inetsentral som har gått til helvete..Andre som har noe lignende? Opplevde ikke annet enn at internetten klikket i fredrikstad for 10 minutter siden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg trur Ø.B egentlig står for noe som for eksempel: Øl'ets Basiskunnskap eller Øl'ets Behersker. noe i den dur Egentlig så har jeg vært inne i en periode uten øl, tålte det ikke. Men nå begynner jeg langsomt å ta meg opp igjen.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) ÆÆÆÆÆ! Nå har jeg plutslig bare 300kbs av 1024 Jeg og Teddy skulle liksom spille bf2 nå! EDIT: Kan grunnen til træg internett være at oslo er uten strøm? *daske dem med avis* Endret 1. august 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 De fleste ISPene sender trafikken via backup systemene sine i kveld etter at strømmen fikk hovedsytemene til å falle ut. Så ja, for enkelte kan det være veldig suppe. En traceroute fra telenor til hw.no tok f.eks 20 hopp, mot de vanlige 5->10. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Der var det 1024 igjen... KAN IKKE vente til jeg får 4096/512 av start Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Internett klikka her i Rælingen i stad også :\ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Halve MSN lista datt ut her... var ca 50 pålogget, etter jeg hadde reboota og stressa og herja (trodde det var routeren det var noe galt med) så var det bare 25 når internettet kom tilbake Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Halla, du jeg skal formatere pc'en, jeg har windows xp. Hvor går jeg da? En kamerat som er fink med data det der Var ikke så lett å forklare over tlf'en.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Haha, MSN og Internett er mongo, reboota 4 ganger og gått over alle kabler jeg, men hele norge datt jo ut nesten. Får si unnskyld til modemet mitt, har kastet det litt rundt... Satt i 30min for å finne serv og "server is full" med fuzzy og når vi endelig komemr inn og får sagt HEI ingame så detter jeg ut. FRUSTRASJON! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har hull i flere tenner.. Praktisk, slipper all den forbanna godeterispisinga :---D Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 BTW.. Om jeg har hull i lang lang tid. Blir jeg da immun mot følelsen av et vondt stort hull i tanna? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg