Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett Return of the King, extended edition i dag. Ja jeg er treig, men jeg føler meg unnskyldt ved å ha sett originalen på premieren.

Dessverre har ikke klokka blitt så mye, så jeg må sette på en film til. Følgende filmer er aktuelle: Rules of Engagement, The Pledge, Bruce Almighty, Metallica: Some Kind of Monster, Final Fantasy: The Spirits Within, Van Helsing og Matrix Reloaded. (ble litt mange der gitt)

Noen som har lyst til å bestemme hva jeg skal se på? Filmer som ikke er på listen kan vurderes, men jeg har et litt begrenset utvalg.

Lenke til kommentar
Har sett Return of the King, extended edition i dag. Ja jeg er treig, men jeg føler meg unnskyldt ved å ha sett originalen på premieren.

Så på RotK på premieren OG så extended edition med en gang den kom ut jeg.. :p

Se på FF!

Men så du filmmaraton med alle tre filmene på rad? Det gjorde jeg i forbindelse med premieren. :cool:

Virker som om Final Fantasy ble enstemmig vedtatt, da får jeg sette på den.

edit: det er jo den korteste av filmene på listen, vil dere ikke gi slipp på meg altså? :p

edit2: var visste bare jeg som ikke hadde regnet riktig. *Irritere seg over at noen oppgir i timer og andre i minutter.*

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Så på RotK på premieren OG så extended edition med en gang den kom ut jeg.. :p

Oi dæven. Du er flink da. :D

Jeg vet, orket å se en slik dårlig film to ganger!

Har ikke gjort det, har heller ikke planer om det ZLatzman. Er ikke noe glad i LotR. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt så den på kinoen var at eksen min ville se den.

Lenke til kommentar
Jumpking lager 3,7 meter (ramme, duken er 3,2). Se mer på www.jumpking.no

Takk :w00t:

Skal ringe dit i morra. også siden pappa skal på fyllinga. kan vi kjøre å hente en trampis :!: :yes: men nå skal jeg kjappe meg på rimi og kjøpe en pizza. trenger middag. crap 25 min igjen til stenging.

Lenke til kommentar
Haha, L-Bot på irc er "offline" på alle kanaler. Om noen har noen kanaler de tror er tomme og de har Lbot der nå så bør de joines. Ellers får hvemsomhelst op og kan ta over kanalen din. Fuzzy har erfart noe her... :whistle: Jeg fant det ut før han. :evil:

Når L kommer inn igjen er det bare å requeste etter op om du har det til vanlig. så np

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...