hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Rart ikke LarsP sitt innlegg ble slettet i samme slengen som Strategery sitt. Det er fordi LarsP er en elskbar guttebass. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 kan noen fra tromsø sjekke om det regner ute... ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Onkelen min var nettopp på besøk. Fikk en konvolutt med 200kr (hadde bursdag på lørdag) i og en lapp der det stod; "kom bort og hent en kasse Tuborg i morgen tidlig." :!: Digger den fyren. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Goophy er et realt varp. Du skulle bare visst. Jaggu om hun skulle. Still up for tonight Hylo-pusen? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei allihåppa, back fra Oslo. Onkel ringte akkurat, måtte komme ned og installere en ny skriver... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja, jaggu som jeg skulle.. Kan jo finne det ut om du kommer på TG06. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Rart ikke LarsP sitt innlegg ble slettet i samme slengen som Strategery sitt. Det er fordi LarsP er en elskbar guttebass. Stemmer ^^ Forresten, fikk meg golfkølle i dag. Callaway Golf Forged Wedge 50 grader. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Rart ikke LarsP sitt innlegg ble slettet i samme slengen som Strategery sitt. Det er fordi LarsP er en elskbar guttebass. Stemmer ^^ Forresten, fikk meg golfkølle i dag. Callaway Golf Forged Wedge 50 grader. Ekte mannfolk slår rett inn på green, slipper sånne nærslagskøller ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Goophy er et realt varp. Du skulle bare visst. Jaggu om hun skulle. Still up for tonight Hylo-pusen? Selvsagt, Goophy-gutten! Forresten, fikk meg golfkølle i dag. Callaway Golf Forged Wedge 50 grader. Jeg tar Goophy fra deg, Tonio. Endret 1. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Callaway Golf Forged Wedge 50 grader. Åja den ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Eyh! Hvorfor står det at min MSN-adresse er din LarsP? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Eyh! Hvorfor står det at min MSN-adresse er din LarsP? Eller hvorfor står LarsP's MSN-adresse på din profil? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvordan skulle han hatt den adressen? Kun de som skriver nyheter på the daily prophet som får den. Og det gjør ikke han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fordi det står i profilen din muligens..... ? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå er det Riddick time! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvordan skulle han hatt den adressen? Kun de som skriver nyheter på the daily prophet som får den. Og det gjør ikke han. Merkelig. Har jeg snakket til deg hele tiden jeg da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvordan skulle han hatt den adressen? Kun de som skriver nyheter på the daily prophet som får den. Og det gjør ikke han. Merkelig. Har jeg snakket til deg hele tiden jeg da? Jeg har ikke deg i lista mi, om du har snakket med LarsP har du nok den som faktisk er hans. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ketchez:http://hotornot.com/ Nei du Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hey dudes, I'm back! Koselig å være hjemme igjen, nå er målet å få opp post-pr-dag-counten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg