Ostepølsa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå henter jeg pcen min snart ! w00t w00t Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei MrLeftfield! Hygglig å se deg her igjen. takk takk Jeg er tilbake på jobben i kun denne uken her. Utover det har jeg ikke internett igjen Skal se ann om jeg får til noe i det nye huset. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ketchez: http://hotornot.com/ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Life suxs, hva skal jeg gjøre i dag? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Life suxs, hva skal jeg gjøre i dag? Sitte her og skrive. God morn alle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Life suxs, hva skal jeg gjøre i dag? Drikk maling, spis barberblad, sniff lim. Masse å finne på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Våte drømmer here I come! :hot: Der røyk Statoil. Faar jeg overta plassen hans da? AnAnAs: Jeg snakket til deg hver gang du var paa ffs! Men du blokket meg fortsatt! Anette: Jeg la deg til, saa plutselig maatte jeg ordne noe annet og saa legge meg. Hadde planlagt aa snakke til deg, det ble bare ikke saann Ikke blokk meg, ok? I dag sto jeg opp klokken 9! Saa dro jeg og mamma til nimes og gikk i byen, var faktisk ganske koselig. Slapp for en gangs skyld smaasoesknene mine. Naa er halve familien borte og den andre halvparten sover, mao er det lite liv her hjemme. Glad jeg har forumet da Dere har forsaavidt skrevet alt for mye i natt! Det har tatt lang tid aa lese Velkommen hjem TSP Men du glemte meg i hadeposten din! Herr Brun Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Take a hint, Brunern. Er du blokkert, så er du blokkert. Cry me a river. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 AnAnAs: Jeg snakket til deg hver gang du var paa ffs! Men du blokket meg fortsatt! Det der hjalp nok Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 AnAnAs: Jeg snakket til deg hver gang du var paa ffs! Men du blokket meg fortsatt! Det der hjalp nok Har en PC jeg skulle ha fikset her, jeg. Dvs., installere noe software osv. Kanskje starte med det snart. Den har tross alt stått på AKKURAT samme stedet siden i går, faktisk står den i veien. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ingen som vil snakke med meg på MSN. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ingen som vil snakke med meg på MSN. Poor thing. Alle vil prate med meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 mange som vil prate med meg på msn. men jeg svarer sjelden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du svarer da meg med en gang! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Du svarer da meg med en gang! Du er jente, det er noe annet ^^ edit: Tenkte jeg skulle ta bilde til RPP.. Men jeg hater meg Endret 1. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Du svarer da meg med en gang! du er jente..man svarer alltid jenter Endret 1. august 2005 av Lufen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du svarer da meg med en gang! du er jente..man svarer alltid jenter Ikke akkurat. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du svarer da meg med en gang! du er jente..man svarer alltid jenter Ikke akkurat. joda.. jenter svarer man alltid Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Du svarer da meg med en gang! du er jente..man svarer alltid jenter Ikke akkurat. Nei, du er bare ond og svarer meg aldri du. Men vekke meg når jeg sover greier du. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Du svarer da meg med en gang! du er jente..man svarer alltid jenter Ikke akkurat. Jo, i 90% av tilfellene så svarer man. Ihvertfall jeg. Men det er da alltids noen man ikke vil prate med.... edit: Tiny whiny skrivefeil! Endret 1. august 2005 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg