hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 håhå fant igjen en cd med mambo nr 5 og diverse andre godbiter Brent CD, eller har den et navn? Frakk cd 4 Kekeke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fikk akkurat en splitter ny SE k750i av pappa! Oh, digg! <3 *spise frokost* Toto - [All Time Greatest Rock Songs #14] Africa [4:53] Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fikk akkurat en splitter ny SE k750i av pappa! Oh, digg! <3 *spise frokost* Toto - [All Time Greatest Rock Songs #14] Africa [4:53] Bortskjemte faen-.... du får liksom ikke bare en slik mobil... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Da vart jeg henta, stikker nå !Alle får klem. *Klem til Bundy* Ikke spam for mye da. *Klem til @kd* Skriv mange gode artikler mens jeg er borte. *Klem til SnowDOG_* kanskje vi treffes. *Klem til Tonio* Du får kose deg med den nye Harry Potter -boka som kommer i sommer. *Klem til Øyvind_dahle* fordi han skal sykle. *Klem til fredrikrb* Du får ha det bra, post flere vitser! *klem til svamp* Takk for din støtte og support, og at du adda meg på msn. *klem til Ueland* Fin å ha på msn -lista er du og du er en hyggelig fyr. *klem til B|Real* Fordi du tenker mye på andre. Og virker som en hyggelig og fin fyr. *klem til Orresnei* For at han er en god msn og klan -venn. Står du ikke på lista er det sannsynligvis fordi jeg ikke rakk å nevne deg . Satte ikke inn noen smileys, håper dere forstår hva som er ironi osv. det til bundy for eksempel var ironi . *Klem til alle sammen* I will miss you all Gleder meg . Også sto ikke jeg der? :\ vi som spillte minigolf på jippi en gang jeg vart og glemt Vet ikke helt om jeg syns så synd på deg... Phax er her! . edit> J;jje meg jeg m[ ha klart [ f[ bytta til engelske taster p[ en eller annen sn[l m[te uten at jeg har merket det... edit2: Det finnes jo elendige hurtigknapper for alt... må ha tatt feil i sted... Endret 1. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Irriterende, ikke sant? Skjer med meg hele tida, fordi jeg kommer borti en kombinasjon jeg ikke har peiling på hvordan er. :/ Surrer litt rundt i kontrollpanel eller re-booter for å fikse det. Bortskjemte faen-.... du får liksom ikke bare en slik mobil... Nei, alle fortjener mer enn SE. (Har aldri sett det store i SE) Endret 1. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Bortskjemte faen-.... du får liksom ikke bare en slik mobil... jo, han gjorde tydeligvis det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fikk akkurat en splitter ny SE k750i av pappa! Oh, digg! <3 *spise frokost* Toto - [All Time Greatest Rock Songs #14] Africa [4:53] Bortskjemte faen-.... du får liksom ikke bare en slik mobil... Det var egentlig mest fordi jeg ikke kunne bli med på ferien til italia. Nå skal jeg ete, så rydde. Cherio! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Fikk akkurat en splitter ny SE k750i av pappa! Oh, digg! <3 *spise frokost* Toto - [All Time Greatest Rock Songs #14] Africa [4:53] Bortskjemte faen-.... du får liksom ikke bare en slik mobil... Det var egentlig mest fordi jeg ikke kunne bli med på ferien til italia. Nå skal jeg ete, så rydde. Cherio! Dessuten så ville ikke jeg hatt mobil... ville heller hatt minne og skjermkort Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg fikk "kjipt for deg" av mamma og pappa når jeg ikke hadde ferie når dem dro til thailand.. hadde jeg vært fri hadde jeg fått være med gratis.. men nei da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du får liksom ikke bare en slik mobil... Det bestemmer ikke du. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du får liksom ikke bare en slik mobil... Det bestemmer ikke du. Å? Hvem sier at jeg ikke gjør det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 du får liksom ikke bare en slik mobil... Det bestemmer ikke du. Å? Hvem sier at jeg ikke gjør det? fredrikrb, ser du ikke det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Wee! Det striregner ute, enda en dag jeg får lov til å sitte inne uten at mamma klager! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Wee! Det striregner ute, enda en dag jeg får lov til å sitte inne uten at mamma klager! Grattis. Du er heldig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Wee! Det striregner ute, enda en dag jeg får lov til å sitte inne uten at mamma klager! Grattis. Du er heldig. *Daskepå* Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det var da veldig vanskelig å få skaffe seg pass da! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Wee! Det striregner ute, enda en dag jeg får lov til å sitte inne uten at mamma klager! Grattis. Du er heldig. *Daskepå* edit: god morgen DiskSpace10GB Endret 1. august 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 edit: @ketchez: Welcome to my life Neida, men jeg ser altid så... fæl ut etter at jeg har vært hos frisøren. Derfor går jeg ikke dit lenger Jess jess, det måtte gå som det måtte gå, ja....rævva! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Wee! Det striregner ute, enda en dag jeg får lov til å sitte inne uten at mamma klager! Grattis. Du er heldig. *Daskepå* Hei MrLeftfield! Hygglig å se deg her igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg