MrLeftfield Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg fikk 2 latterlige warns, de 2 siste iaff. Rettferdig eller ikke, det får "sjefen" bestemme. Brukere har ikke ett ord imot. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enda ikke fått en eneste warning jeg.. Sitter her på kontoret og vil bare hjem til senga.. Glemte buksa jeg skulle bytte i dag også.. bah, var litt for trøtt i dag tidlig tror jeg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enda ikke fått en eneste warning jeg.. Sitter her på kontoret og vil bare hjem til senga.. Glemte buksa jeg skulle bytte i dag også.. bah, var litt for trøtt i dag tidlig tror jeg vil dra hjem sjæl ass, dreas pews kanskje hjelpe deg å bytte den buksa di elns vøttu *lol* nei serri, jeg syns det er digg å sitte på jobben nå ass. Når du ikke har internett hjemme i 3 uker, og kommer på jobb til inett, daaaaaaaa Da er det bare uberdigg. Og, ja, jeg sovner jeg og ubertrøtt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 God morgen Ø.B. Formen bedre i dag? Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har null warning, men regner med at jeg får en snart en gang bølle, alltid bølle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 God morgen Ø.B. Formen bedre i dag? God morgen. Ja det ordna seg utpå morrasida Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ****** Hater plutselig Röyksopp. Hater PCen min også, særlig iTunes. Blåskjerm av å putte inn en CD liker jeg absolutt ikke. Jeg som var i så godt humør, og akkurat hadde slettet masse for å kunne rippe "The Understanding". Jeg håper ikke jeg er langsur i dag. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dagen blir plutselig snudd på hodet, ZLatzman? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja. Definitvt. Satt her og var glad og fornøyd, putter inn CDen, og opp popper en blåskjerm. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hater PC'en min og iTunes nå jeg og.. iTunes bare henger go har ikke finni noen av sangene har jeg på PC'en selv om ejg ahr stilt den til det.. Dessuten så har ejg oppdaga at det bare er en firewire port og den får tydeligvis ikke kontakt med iPod'en min! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Morn morn. leeeeei av regn.... Noen med på båt på sørlandet som hadde giddet og taue norge et par hundre mil sørover? btw; skrytetråd Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ja. Definitvt. Satt her og var glad og fornøyd, putter inn CDen, og opp popper en blåskjerm. Tror jeg aldri har fått blåskjerm før. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Blåskjerm suger.. Det gjør dataen min og VIl ha firewire til å virke, finner ikke USB-ledningen. Tror Søss har stikki av med den.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da var The big lebowski bestilt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg har aldri fått blåskjerm... ikke med denne pcen heller ikke med den andre Men jeg har 10% warn Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 blåskjerm er verste jeg vet om ang pc.. fikk blåskjerm for en stund siden, var alltid der når jeg starter pc.. måtte formaterer pc´n med min kjære bilder farvel gode minner Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 lol det ser ut som det er den store warn dagen idag Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, noen som gidder å komme til forskningsparken og kjøre meg hjem til kolbotn? takk gud for di.fm har jeg iallefall noe å høre på her på jobben.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, noen som gidder å komme til forskningsparken og kjøre meg hjem til kolbotn? takk gud for di.fm har jeg iallefall noe å høre på her på jobben.. Sorry, du bor på feil side av by'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg