Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weee, mrleftfield is back ;)

Åssen er formen i dag?

Sitter her på jobben i halvsøvne og prøver å få gjort noe.. tror det er på tide med en røykepause.. ingen som veit om no utviklerjobb i nærheten av oslo?

edit:

Ojive:farris smaker dritt..

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Weee, mrleftfield is back ;)

Åssen er formen i dag?

Sitter her på jobben i halvsøvne og prøver å få gjort noe.. tror det er på tide med en røykepause.. ingen som veit om no utviklerjobb i nærheten av oslo?

guess who`s back, back again :D *moone dr3as*

Jeg er tilbake iaff til fredag :p for da er jeg ferdig som lærling her og går tilbake til ett hus uten inett.....helvetes ^^

Formen er fin den, har ingenting å røyke nå, har ikke penger, så jeg slutter/prøver å slutte like gjerne nå.

hmm... :p tar en tur innom deppetråden mens jeg kan, og får ut litt bs. Kos! :)

Edit: det gjør`n faen meg ikke :p

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

nei stikke og spille litt halo2

deretter skal eg til moi for og være noen dager hos foreldrene til dama , deretter skal eg opp til moderen i åseral ( i nerheten av evje) får så og ta med meg min 10 årige halv søster og være barnevakt neste helg !! har ei sikklig slitsom uke forran meg !!

jaja snakkes på fredag folkens , og btw eg kommer ikke til og gidde og lese 100 sider med so4 når eg kommer tilbake , så noen må lage en opsumering til meg :p

bye bye

Lenke til kommentar

Visa Electron - et kort til brukskontoen

Visa Electron er et kort knyttet til brukskontoen din. Når du tar ut penger med kortet, trekkes beløpet automatisk fra kontoen.

Bruksmuligheter i Norge

Kortet kan brukes til uttak av kontanter i alle landets minibanker døgnet rundt. Du kan også bruke kortet til å betale med i butikker merket Visa Electron.

Bruksmuligheter i utlandet

Du kan bruke kortet i over 560 000 utenlandske minibanker merket Visa eller det blå og gule Eufiserv-merket. Du kan også benytte kortet i Electron terminaler i utlandet. Disse betalingsterminalene finner du blant annet i butikker og restauranter over hele verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...