Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) euro. var det kødd? nei , euro hva er det ?? :!: neida , eg bare kjente ikke i gjenn tegnet i farta EDIT: gratulere ketchez med 666 inlegg i denne tråden Endret 1. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) FtZ-`s nyhets Blikk I dag er det den store angredagen De viser at det er mandager, augustdager eller 2. januar som er de store «angredagene». Maistatistikken til Apotek1 viser også at onsdag 18. mai i år var en toppdag. :!: Endret 1. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Weee, mrleftfield is back Åssen er formen i dag? Sitter her på jobben i halvsøvne og prøver å få gjort noe.. tror det er på tide med en røykepause.. ingen som veit om no utviklerjobb i nærheten av oslo? edit: Ojive:farris smaker dritt.. Endret 1. august 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Weee, mrleftfield is back Åssen er formen i dag? Sitter her på jobben i halvsøvne og prøver å få gjort noe.. tror det er på tide med en røykepause.. ingen som veit om no utviklerjobb i nærheten av oslo? guess who`s back, back again *moone dr3as* Jeg er tilbake iaff til fredag for da er jeg ferdig som lærling her og går tilbake til ett hus uten inett.....helvetes ^^ Formen er fin den, har ingenting å røyke nå, har ikke penger, så jeg slutter/prøver å slutte like gjerne nå. hmm... tar en tur innom deppetråden mens jeg kan, og får ut litt bs. Kos! Edit: det gjør`n faen meg ikke Endret 1. august 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 nei stikke og spille litt halo2 deretter skal eg til moi for og være noen dager hos foreldrene til dama , deretter skal eg opp til moderen i åseral ( i nerheten av evje) får så og ta med meg min 10 årige halv søster og være barnevakt neste helg !! har ei sikklig slitsom uke forran meg !! jaja snakkes på fredag folkens , og btw eg kommer ikke til og gidde og lese 100 sider med so4 når eg kommer tilbake , så noen må lage en opsumering til meg bye bye Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) *TSPs nye katt* Jeg skal snart få katt, ble bestemt i går. Endret 1. august 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kuleste stol ever! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå drar jeg straks til Bussterminalen i Oslo, der skal jeg ta bussen til Strömstad. Derfra skal jeg reise med båt til Koster-øyene, og være der opp til 15 dager. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kos deg. Har du internettilgang der? Skal snart vekke typen og få han med på shopping. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Takk. Nei, har ikke det. Det står en gammel og fæl PC på turistkontoret i strömstad, så det kan hende at jeg titter innom en eller to ganger. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da var jeg oppe jeg også. God tur til @kd. Haddis: Nå har du 9 min igjen av auksjonen på stolen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Haddis: Nå har du 9 min igjen av auksjonen på stolen. Yeh...er blakk som ei ku Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Forresten, fungerer Visa Electron-kort i minibanker i sverige? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Visa Electron - et kort til brukskontoen Visa Electron er et kort knyttet til brukskontoen din. Når du tar ut penger med kortet, trekkes beløpet automatisk fra kontoen. Bruksmuligheter i Norge Kortet kan brukes til uttak av kontanter i alle landets minibanker døgnet rundt. Du kan også bruke kortet til å betale med i butikker merket Visa Electron. Bruksmuligheter i utlandet Du kan bruke kortet i over 560 000 utenlandske minibanker merket Visa eller det blå og gule Eufiserv-merket. Du kan også benytte kortet i Electron terminaler i utlandet. Disse betalingsterminalene finner du blant annet i butikker og restauranter over hele verden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Tusen takk ZLatzman! Var litt redd et sekund her nå. Endret 1. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva er so3/so4 for noe? Siste Ordet 3/4. Les første post for mer informasjon. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Oh, jeg våknet opp med 10% advarsel. Så teit. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Oh, jeg våknet opp med 10% advarsel. Så teit. Hvorfor fikk du advarsel? Link? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Personhetsinghttp://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4588937 QUOTE (Loeve @ 01/08/2005 : 01:22) 1. Trolling er ut. 2. Du har profesjonelt fotoutstyr i heimen? 3. Du kaller bildet ditt leopardthong_copy? Forresten, jeg hater deg. Som om tangabildet var ekte, liksom. Endret 1. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg