Juleniss1 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vi skal ikke bare roe ned og innse at hun heter Tone, men på forumet er det Tonio? Tonio IRL også. Det minte meg på denne: http://www.bbc.co.uk/norfolk/kids/goths_talk.shtml Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Hvor har egentlig du og dine andre hjelpere vært nissen? Har vært et lite øyeblikk der det faktisk var stille og jeg ikke ble kalt goth hvert jævla sekund. Edit: Kaldt goth? Endret 1. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". jeg synes det der var skikkelig bra skrevet, du bør bli forfatter natti Jeg likte det også som jeg sa... Selg det avsnittet der Bandidos Pelle, og tjen millioner! Takk for at dere syns katten var søt. Er det forresten noen som gidder å bla fram 20 000,- og gi de til meg? LINK @ TomFu: Kungen nevnte noe om et eller annet fjortissnakk du hadde invitert ham til... Endret 1. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Splinter Cell: Pandora tomorrow. Synspunkter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Splinter Cell: Pandora tomorrow. Synspunkter? Sorry, har ikke det. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Gunther er hot. Hører på "Gunther - Touch Me" hele tia! :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Splinter Cell: Pandora tomorrow. Synspunkter? Spilt det lite, men 1ern og 3ern er i alle fall bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Günther & The Sunshine Girls - Pleasureman - 07 - One Night Stand.mp3 [3:37] Natta, folkens. Sov godt, drøm søtt og alt det der. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Natta var en god idé. Så nå blir det litt søvn på meg. Har vurdert bading i halv-tolv-tida i morgen, men vet ikke om jeg kommer meg opp tidsnok. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ikke mye soving på meg i natt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tiden går sakte nå.. Og det er få som er her. Skikklig døll dag i dag. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tiden går sakte nå.. Og det er få som er her. Skikklig døll dag i dag. Tiden går utrolig sakte om kvelden. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 For meg har det vært omvendt de siste dagene, men hele denne dagen har vært treg. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hver sekund, hvert minutt, hver time, hver dag, hver uke er treg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ø.B. som skulle legge seg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ø.B. som skulle legge seg! TENK om jeg faktisk bare har glemt å lukke vinduet her da. Dust Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ø.B. som skulle legge seg! TENK om jeg faktisk bare har glemt å lukke vinduet her da. Dust Vindu? Hvilket vindu? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tiden går fort om kvelden/natten. Natta. Skal opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 er det ikke på tide at han får seg en permbann Nei. jeg synes så at han har vært bannet så mange ganger at det er påtide da er liksom 1uke uten bann og så er det en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg