Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om.

Summary: Jeg går og legger meg.

Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". :thumbup:

jeg synes det der var skikkelig bra skrevet, du bør bli forfatter :thumbup:

natti :)

Jeg likte det også som jeg sa...

Selg det avsnittet der Bandidos Pelle, og tjen millioner! :grin:

Takk for at dere syns katten var søt. Er det forresten noen som gidder å bla fram 20 000,- og gi de til meg? :innocent:

LINK

@ TomFu: Kungen nevnte noe om et eller annet fjortissnakk du hadde invitert ham til...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...