Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå nærmer det seg tiden at ATi-Radeon kommer tilbake, noen som husker eksakt dato? er det ikke på tide at han får seg en permbann Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 er det ikke på tide at han får seg en permbann Nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 nå legger jeg meg, snakkes... so i hope. Hvis ingen norske pakistanere med svensk registrerte biler og skal selge billigmerkeparfyme som er redde for løse hunder kommer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Bare jeg som automatisk tenker på fredrik når jeg ser dette filmklippet? http://www.boreme.com/boreme/funny-2002/poodle-p1.php me to Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Makan... Hva tror folk egentlig om meg? Spytt ut. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har sittet i nesten tre timer å snakke i en gruppechat på msn, tragisk. Tonio, jeg gir meg ikke, vi må ta en 1on1 kamp engang. Fin avatar btw TSP, welcome home. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kjempefin katt, Tsp. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skrev du i søvne? :| Hørt om historisk presens? Neinei, gutt. Sove i timene er ikke lurt. Sånne vanskelige ord har ikke jeg hørt om heller. God natt Ø.B. Noen gang f.eks sett på en WWII-dokumentar, og overlevende forteller? Ofte er det slik: "Så etter å ha fått ordrene, så går vi over bakken, og der ser vi tre-fire skarpskyttere liggende klare til å skyte ned enhver motstander". Er du med meg nå? Nesten. Men de har opplevd det. Du har vel ikke lagt deg ennå i dag? Altså snakker du basert på forutsetninger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tonio, jeg gir meg ikke, vi må ta en 1on1 kamp engang. Fin avatar btw Jeg spiller bare mot folk jeg vet jeg vinner mot, altså slike som Icedude(/Iceman), Daniel og Xolo. Så sorry! Tusen takk, hygglig å vite at noen liker den. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Fordi du aldri adda denne kjærringa her: tonio[@]thedailyprophet[.]org. aa der var den adressen til hun med best cam sex Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". jeg synes det der var skikkelig bra skrevet, du bør bli forfatter natti Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Åja du har skifta avatar Tonio? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Fordi du aldri adda denne kjærringa her: tonio[@]thedailyprophet[.]org. aa der var den adressen til hun med best cam sex Ehh. Jeg har det ja, Ø.B. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Tonio, jeg gir meg ikke, vi må ta en 1on1 kamp engang. Fin avatar btw Jeg spiller bare mot folk jeg vet jeg vinner mot, altså slike som Icedude(/Iceman), Daniel og Xolo. Så sorry! Tusen takk, hygglig å vite at noen liker den. Dårlig taper? Kom igjen, bare en kamp. I morgen. Edit: evt. bli med på AT. Endret 1. august 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nå, du! Ikke troll med meg! Jeg kjenner nesten alle på forumet, og er godt likt.. I motsettning til visse andre, til stedet! Skal ikke nevne navn.. Sorry, junior, jeg er ikke av samme oppfatning. Har ikke sett deg før. jeg har heller ikke sett deg før Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ftz- Er det nå ei jente som ikke viser seg fram så er det Tone *forsvare* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Dårlig taper? Jepp. Ø.B.: Det du skrev kan virke tvilsomt. Endret 1. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er dette et COUNTER-STRIKE forum? :| Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ø.B.: Det du skrev kan virke tvilsomt. Nope Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) ojoj . vi spratt opp etter at vi tømte den gylne halvmeter... natta Endret 1. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg