Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Pft, det er ikke deg. Hvorfor heter filen leopardthong copy.jpg? Jo, fordi det er fra en nettside! Endret 31. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". Endret 31. juli 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dritbra Carsten! Går og legger meg jeg og.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 copy er fordi jeg har redigert det i photoshop.. Alle vet at hvis du har et bilde i samme mappe som heter det samme, så får det bilde du lagrer "copy" bak seg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". Skrev du i søvne? :| Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Pft, det er ikke deg. Hvorfor heter filen leopardthong copy.jpg? Jo, fordi det er fra en nettside! Hmm. Når jeg redigerer bilder i photoshop og lagrer bildene som .jpg blir det med ''.copy''. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". Skrev du i søvne? :| Hørt om historisk presens? Neinei, gutt. Sove i timene er ikke lurt. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Pft, det er ikke deg. Hvorfor heter filen leopardthong copy.jpg? Jo, fordi det er fra en nettside! Hmm. Når jeg redigerer bilder i photoshop og lagrer bildene som .jpg blir det med ''.copy''. Nettopp! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Får prøve å kave seg bort til senga vel. God natt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skrev du i søvne? :| Hørt om historisk presens? Neinei, gutt. Sove i timene er ikke lurt. Sånne vanskelige ord har ikke jeg hørt om heller. God natt Ø.B. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kommer meg ikke dit. Har skjedd noe med magen min. Får ikke rørt meg akkurat nå.. Går vel over om noen timer satser vi på. Kanskje du spiste en snegle :!: haha? Forresten her kan dere få et bilde av skapningen. Edit: Var det beste jeg fant i farta. Endret 31. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje du spiste en snegle :!: haha? Is that all you got? Damn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje du spiste en snegle :!: haha? Is that all you got? Damn nå skal du legge deg! samme skal jeg, men skal bare sjekke om noen svarer innen noen sekunder, og skal bare ditt og datt . brukt et par ganger ja Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 nå skal du legge deg! Skal bare sjekke ut noen antikviteter på ebay først.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 nå skal du legge deg! Skal bare sjekke ut noen antikviteter på ebay først.. jeg skal bare surfe litt, og se hva jeg fant Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg skal opp kl 06.00 og jeg sitter og drekk. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Klokken er 01:15. Jeg kikker for åttende gang på klokken. Jo, klokken er faktisk 01:15. "Legg deg, Carsten" er det en stemme som sier, antakeligvis fra menneskets sentrum; hjernen. Jeg reiser meg opp, kjenner at det rykker i venstre arm. Mobilen, selvsagt - den kan jeg ikke glemme. Jeg plukker den opp og rusler over det iskalde gulvet mens hårene på ermene stritter imot. Den hvite baderomsdøren virker fjern, selv om den bare er noen meter fra mine to frosne føtter. Jeg kikker på klokken en gang til. Fortsatt 01:15. "Har tiden stoppet?" sier jeg til meg selv. "Idioti", sier jeg og avviser min egen påstand. Jeg gjør min entré til badet, og beveger øynene opp mot speilet som matcher den aluminiumsfargede vasken. Øyelokkene har en klar formening om hva min neste handling bør være. Jeg pusser tennene i en oval sirkelrotasjon, og bestiger trappen opp til hemsen som om jeg var kongen av Mount Everest. Dynen er kald, like kald som gulvet - minst. Tanken på at dette usle dynetrekket skal holde kroppsvarmen min i bevisst tilstand i mange timer er en tanke jeg helst klarer meg for uten. Øyelokken slår telling, og faller om. Summary: Jeg går og legger meg. Get it, TSP? It's called "smør på flesk"/"pleonasma". Får man lov til å være en person "liiiiitt" utenom det normale, eller er det for mye å be om? Må jeg være som alle andre? Forresten fra litt irritertrte tanker til ros: Den teksten var faktisk meget god . Endret 31. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skrev du i søvne? :| Hørt om historisk presens? Neinei, gutt. Sove i timene er ikke lurt. Sånne vanskelige ord har ikke jeg hørt om heller. God natt Ø.B. Noen gang f.eks sett på en WWII-dokumentar, og overlevende forteller? Ofte er det slik: "Så etter å ha fått ordrene, så går vi over bakken, og der ser vi tre-fire skarpskyttere liggende klare til å skyte ned enhver motstander". Er du med meg nå? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Båten så jeg, men det tok en stund før jeg så dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg