Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei TSP! Hyggelig å se deg igjen! Forresten, har du hørt om avsnitt? :p

Den kattungen høres søt ut, sånn vil jeg også ha! Hatt en fin ferie? Men du, landet flyet den 1. August 21:00? Det er jo om 20 timer! :dontgetit:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Burde ikke du bli lei av sex snart? Vi følger alle lidenskapene våre.

Hvordan kan man bli lei av sex?

Sex er som mat. Man kan ikke leve uten det, man kan ha det på mange forskjellige måter, og det finnes instruksjonsmanualer om det. :wee:

Lenke til kommentar
*snip*

Summary: Han så en søt liten kattunge. Tenkte jeg skulle spare våre lesere litt tid.

:roll:

Kanskje skriver jeg vanvittig mye for dere, men så liker jeg det også, kan ikke jeg holde meg til min personlighet og dere til deres? Gidder dere ikke å lese det er det det samme for meg.

Summary: Jeg sa noe.

TSP :)

Lenke til kommentar
Burde ikke du bli lei av sex snart? Vi følger alle lidenskapene våre.

Hvordan kan man bli lei av sex?

Sex er som mat. Man kan ikke leve uten det, man kan ha det på mange forskjellige måter, og det finnes instruksjonsmanualer om det. :wee:

og man kan kose seg med det alene eller med fler :wee:

Lenke til kommentar
Hei TSP! Hyggelig å se deg igjen! Forresten, har du hørt om avsnitt? :p

Den kattungen høres søt ut, sånn vil jeg også ha! Hatt en fin ferie? Men du, landet flyet den 1. August 21:00? Det er jo om 20 timer! :dontgetit:

Svarte... Jeg må ha sett på datoen som sto på klokka, en gang over midnatt...

Hatt en toppers ferie. Men tror ikke så mange her ville giddet å lest det jeg hadde skrevet uantsett. Hørt om avsnitt, men jeg glemmer dem for ofte...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg liker stilen med at du skriver masse, har man god tid eller kjeder seg kan man lese alt. Jeg leser i hvert fall hele inlegget når jeg leser. Men en rask summary på slutten var heller ingen dårlig ide.. :)

Enig. Er bra å lese historier som dine innimellom TSP.

Lenke til kommentar
TSP: prøv å skriv en bok om SO. Hadde solgt i bøttevis, analysere personlighetene her inne og diverse.. :mrgreen:

Litt filosofering over SO hadde vært på sin plass.

wtf? Ble senga for hard?

Aldri tro på Ø.B. om han sier han skal noe, tar minst et par timer før det skjer.

Lenke til kommentar
TSP: prøv å skriv en bok om SO. Hadde solgt i bøttevis, analysere personlighetene her inne og diverse.. :mrgreen:

Litt filosofering over SO hadde vært på sin plass.

Tja, hadde vært noe :D . Eller kanskje ikke.... Spørs, har jeg for eksempel som mål å skrive 5 sider om snegler går det bare ikke, men hvis jeg plutselig bare hadde fått ideen kunne det sikkert blitt 10 sider :p .

Var noen på Cirkus Arnardo i Blomsterdalen på Tirsdag (eller Onsdag)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...