Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhh.. Dere er så kjedelige! Jeg tror jeg returnerer til "sofag-guys" (en chatte-kanal jeg fant, der nesten alle guttene bruker g-streng!)  :cool:

Eventuelt så har alle gått lei den patetiske og strebende trollinga di.

newbie.jpg

Nå, du! Ikke troll med meg! Jeg kjenner nesten alle på forumet, og er godt likt.. I motsettning til visse andre, til stedet! Skal ikke nevne navn..

Lenke til kommentar
Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows :p

Har slettet alle som la meg til på HW nå for samme grunn. Hva faen er poenget med å adde meg hvis du ikke skal snakke med meg?

Jeg snakket jo til deg din tøs. :hrm:

Lenke til kommentar

Hallais! Nå blir det vel fest her? For gjett hvem som er tilbake!

Nei, det er ikke Jesus, Elvis, Mannen med ljåen, Svamp eller noen andre ikke-viktige-personer ( :p ), men det er meg :grin: .

Vanskelig å gjette eller hva? Gjør ikke noe....

1. August, klokken 20:10, lettet det et widerøe-fly med lille meg inni. Klokken 21:00 landet det på Torp flyplass, begeistret over å få hatt meg som passasjer.

Så hentet jeg bagasjen, før det var rett inn i fatterns taxi, så inn i huset. (Der min ikke-så-lykkelig-over-at-jeg-var-hjemme-søster, satt.

Hun viste min pappa noen bilder på nettet, og noe annet. Mens hun og han gjør det og jeg ser på, skimter jeg noe i øyekroken, et vesen som kommer gående mot meg, i et lite millisekund tenker jeg at det må være katten vår Cindy, men det kunne det da ikke være, skapningen som var i min venstre øyekrok var for liten til at det kunne være det. Plutselig for denne bemerkelsesverdige skapningen som et lyn under stolen ved PCen, jeg så ned. Et teppe over stolen stengte veien for synet mitt, jeg bøyde meg ned. Da, med ett! En skapning med sans for et stor tempo og akrobatikk, rygget så å si bakover fra stolen og stoppet opp...

Jeg ble forelsket :love: . Den skjønneste skapningen på denne jord hadde dukket opp rett foran øynene mine, en kattunge! Jeg så på den, den så på meg, jeg tok hodet litt på skakke, før den gjorde det samme. Men så hadde den fått nok, den hoppet opp, tok et forsøk på noe salto-lignenede greier og løp så som et lyn mot en liten leke. Før den forsvant bak en stol.

-Å.. det, det er bare den nye kattungen vår, Trixie heter den, du vil snart skjønne hvorfor. Hu er VERRE enn "normale" kattunger på hennes alder, sa min søster og smilte lurt.

Jammen ble jeg overrasket, og glad. (Katta er forresten hel-sprø. Kan nesten ikke si alt hu har gjort, men ser dere noen skrivefeil, er det sikkert fordi hu akkurat nå, tråkker rundt på tastaturet, og skulle dere finne på å stikke innom, ta på dere verneutstyr, hu er spessielt glad i å jakte på føtter...)(Vi har forresten to katter fra før).

Hmm, når jeg dro, var det 831 sider her.... Nå er det "kun"... :ermm: 1284...

Nesten 450 sider mer enn når jeg dro. Har dere virkerlig ikke bedre å finne på? :p

Det var dette innlegget, nå får jeg lese tar 3-4 dager om gangen, tror jeg deler opp diverse opplevelser og sånn i mindre biter og skriver...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...