Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Men AnAnAs er her :D Fortell oss hva som foregår i livet ditt for tiden da =)

Hei baby. Lenge siden du og jeg har vært på forumet likt. Du tror ikke jeg kan legge deg til msn igjen? Har ikke e-mailen din lenger skjønner du. :(

LarsP: Underlivet har det toppers. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men AnAnAs er her :D Fortell oss hva som foregår i livet ditt for tiden da =)

Hei baby. Lenge siden du og jeg har vært på forumet likt. Du tror ikke jeg kan legge deg til msn igjen? Har ikke e-mailen din lenger skjønner du. :(

LarsP: Underlivet har det toppers. :)

Selvfølgelig kan du det =) Sender deg pm med mailen jeg ;)

Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows :p

Lenke til kommentar

ojoj, kom hjem fra fantastic 4 for en stund sia... drittfilm!

la merke til en feil og mens jeg kjeda meg :) . Hva skjedde med neseblodet til hun fantastisk hotte dama mens hun holdt skjoldet rundt firenovaen? :) . HAdde aldri klart filmen hadde det ikke vært for Sue :p

Lenke til kommentar
Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows :p

Har slettet alle som la meg til på HW nå for samme grunn. Hva faen er poenget med å adde meg hvis du ikke skal snakke med meg?

chokka: Kom nettopp hjem fra den filmen jeg også. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Har slettet alle som la meg til på HW nå for samme grunn. Hva faen er poenget med å adde meg hvis du ikke skal snakke med meg?

for å ha noe å skryte av, eller for å ikke ha en tom liste :p .

minner meg om at jeg har ca 100000 folk jeg ikke vet om har meg lenger engang. Liker ikke å fjerne folk :(

edit: ski?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ahhh.. Dere er så kjedelige! Jeg tror jeg returnerer til "sofag-guys" (en chatte-kanal jeg fant, der nesten alle guttene bruker g-streng!) :cool:

Vi (eller i alle fall enkelte) venter vel stadig på bilde i RPP om jeg ikke husker feil. Kan ikke diskutere noe uten å ha et diskusjonsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...