applemania Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Men AnAnAs er her Fortell oss hva som foregår i livet ditt for tiden da =) Hei baby. Lenge siden du og jeg har vært på forumet likt. Du tror ikke jeg kan legge deg til msn igjen? Har ikke e-mailen din lenger skjønner du. LarsP: Underlivet har det toppers. Endret 31. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men AnAnAs er her Fortell oss hva som foregår i livet ditt for tiden da =) Hei baby. Lenge siden du og jeg har vært på forumet likt. Du tror ikke jeg kan legge deg til msn igjen? Har ikke e-mailen din lenger skjønner du. LarsP: Underlivet har det toppers. Selvfølgelig kan du det =) Sender deg pm med mailen jeg Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LarsP: Underlivet har det toppers. Fantastisk. Her er det nemlig ikke fullt så rosenrødt. Sliter med åpne sår og puss. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Legger meg bare pga at jeg ikke er i form. døgnrytmen er fortsatt fucka for å si det sånn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Bare noen få. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Hah, never! LarsP, jeg sa du skulle ta de yngste russiske kjøpekonene, men nå vet du jo at de gamle er utbrukt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LarsP: Underlivet har det toppers. Fantastisk. Her er det nemlig ikke fullt så rosenrødt. Sliter med åpne sår og puss. Bommet litt med barberhøvelen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LarsP: Underlivet har det toppers. Fantastisk. Her er det nemlig ikke fullt så rosenrødt. Sliter med åpne sår og puss. Er vel bare å amputere da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LarsP: Underlivet har det toppers. Fantastisk. Her er det nemlig ikke fullt så rosenrødt. Sliter med åpne sår og puss. Bommet litt med barberhøvelen? Bommet litt med partner, tror jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Legger meg bare pga at jeg ikke er i form. døgnrytmen er fortsatt fucka for å si det sånn. *apology accepted* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ojoj, kom hjem fra fantastic 4 for en stund sia... drittfilm! la merke til en feil og mens jeg kjeda meg . Hva skjedde med neseblodet til hun fantastisk hotte dama mens hun holdt skjoldet rundt firenovaen? . HAdde aldri klart filmen hadde det ikke vært for Sue Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows Har slettet alle som la meg til på HW nå for samme grunn. Hva faen er poenget med å adde meg hvis du ikke skal snakke med meg? chokka: Kom nettopp hjem fra den filmen jeg også. Endret 31. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Herr.Brun la meg nettop til på msn, men har han sagt et eneste ord til meg? Nei. Mye vits å legge til folk da? Who knows Har slettet alle som la meg til på HW nå for samme grunn. Hva faen er poenget med å adde meg hvis du ikke skal snakke med meg? for å ha noe å skryte av, eller for å ikke ha en tom liste . minner meg om at jeg har ca 100000 folk jeg ikke vet om har meg lenger engang. Liker ikke å fjerne folk edit: ski? Endret 31. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Begynner folk å returnere til "vanlig" døgnrytme, eller er det bare noen få? Legger meg bare pga at jeg ikke er i form. døgnrytmen er fortsatt fucka for å si det sånn. *apology accepted* Takk! *sovne stille inn* Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ahhh.. Dere er så kjedelige! Jeg tror jeg returnerer til "sofag-guys" (en chatte-kanal jeg fant, der nesten alle guttene bruker g-streng!) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Går og gjør noe annet! Godt natt, alle sammen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ahhh.. Dere er så kjedelige! Jeg tror jeg returnerer til "sofag-guys" (en chatte-kanal jeg fant, der nesten alle guttene bruker g-streng!) haha? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ahhh.. Dere er så kjedelige! Jeg tror jeg returnerer til "sofag-guys" (en chatte-kanal jeg fant, der nesten alle guttene bruker g-streng!) Vi (eller i alle fall enkelte) venter vel stadig på bilde i RPP om jeg ikke husker feil. Kan ikke diskutere noe uten å ha et diskusjonsgrunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg