Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, folkens! Hva skjer? Noe dirty g-streng prat på kanalen? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonje jeg kjenner er hun som bare dilter etter alle andre.. Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. Nei, det har den ikke! Du er tonje, dermed basta! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 HELT uenig med deg der Tonje er jenta som henge med rånere og drikker hver helg, hun er en ekte kjederøyker,hun er dum som et brød og sitter og sminker seg hver time hun har på skolen Det er ihvertfall sånn ei Tonje jeg vet om er.. Please, hun kjenner jeg og! Og alle vet jo at i hennes tilfelle så er J'en stum. Ergo, hun blir en Tone. Se her, typisk Tonje: Glad, smilende og veldig, veldig kristen. Akkurat som Tonio. Men, SE - en TONE! Selve definisjonen på antikrist. Ødelegger små jenters drømmer og har sex under Storåsfestivalen. Tonje FTW. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonje jeg kjenner er hun som bare dilter etter alle andre.. Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. Nei, det har den ikke! Du er tonje, dermed basta! *kalle henne ToneLiten* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Faens fluer driter på skjermen min sier: kanskje de pisser Syns den var litt bra jeg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Tonje jeg kjenner er hun som bare dilter etter alle andre.. Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. Nei, det har den ikke! Du er tonje, dermed basta! *kalle henne TonjeLiten* Fixed. Endret 31. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, folkens! Hva skjer? Noe dirty g-streng prat på kanalen? Er ikke alle som tenker på det hele tiden vet du. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. I'll call you anything. Hope you're ready for our romatic date. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonje jeg kjenner er hun som bare dilter etter alle andre.. Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. Nei, det har den ikke! Du er tonje, dermed basta! *kalle henne TonjeLiten* Fixed. Hold tåta di / fingrene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Da synes du jeg er stygg! trodde man skulle være hvit i fjeset, ikke blå Bra. Det var et hint ZLatzman. Hvis du er en av de som skrev et av de ti siste innleggene er dette rettet til deg: Du er syk, ta deg en pille. Goophy: Hva skal du i Horefoss? AnAnAs! Hei! Endret 31. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi skal ikke bare roe ned og innse at hun heter Tone, men på forumet er det Tonio? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tilbake fra kino. Her har det vel skjedd vanvittig mye? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, folkens! Hva skjer? Noe dirty g-streng prat på kanalen? Er ikke alle som tenker på det hele tiden vet du. Er litt oppspilt akkurat nå.. Har nettopp satt på meg den nye g-strengen! Har seff bukse også da.. Den er rå lekker! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi skal ikke bare roe ned og innse at hun heter Tone, men på forumet er det Tonio? Tonio IRL også. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, folkens! Hva skjer? Noe dirty g-streng prat på kanalen? Er ikke alle som tenker på det hele tiden vet du. Er litt oppspilt akkurat nå.. Har nettopp satt på meg den nye g-strengen! Har seff bukse også da.. Den er rå lekker! R, FUCKINGS PP! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 R, FUCKINGS PP! Du tok ordene ut av munnen min. Ikke bare er du tøs, men tyv er du også?! Skam deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonio IRL også. Det der var bare trist. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LarsP: Du burde være fornøyd for det er jo nesten som Tonje Men AnAnAs er her Fortell oss hva som foregår i livet ditt for tiden da =) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men AnAnAs er her Fortell oss hva som foregår i underlivet ditt for tiden da =) Måtte bare. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 And behold, a white horse in the road. Står den der ennå tro.. brb og god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg