Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er herlig og Tonje. (Tonje er herved ditt nye navn, enten det stemmer eller ikke) *spise krem av Tonje* Ta vekk j'en så er det riktig. Hadde bare vært å se i profilen min.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er herlig og Tonje. (Tonje er herved ditt nye navn, enten det stemmer eller ikke) *spise krem av Tonje* haha, tror hun heter Tone Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Viktig å spare på båndbredden! Ressursene varer ikke evig! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er herlig og Tonje. (Tonje er herved ditt nye navn, enten det stemmer eller ikke) *spise krem av Tonje* haha, tror hun heter Tone Nei... gjør hun det Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Våte drømmer here I come! :hot: Der røyk Statoil. *Peke på seg selv og hva ketchez skrev* *peke på veggen og ikke skjønne hva søren du mente med det* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Du er herlig og Tonje. (Tonje er herved ditt nye navn, enten det stemmer eller ikke) *spise krem av Tonje* Har ikke vurdert å lese i profilen? Jeg derimot burde vurdere å trykke refresh før jeg poster. Endret 31. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 haha, tror hun heter Tone Nei, Tonje passer bedre. Tone er ei jente som er ute på vift. Tonje er prektigheten selv som hver helg kan sees nede på eldresenteret mens hun hjelper de eldre på toalettet. Tone drikker dårlig hjemmebrent. Tonje svinger altervinen opp mot himmelen og roper: Hurra for Jesus, han skal frelse oss og bringe evig fred på jord. Amen! Ergo: Tonje > Tone *kose på Tonje* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) *kose på Tonje* Det er min oppgave Endret 31. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Våte drømmer here I come! :hot: Der røyk Statoil. *Peke på seg selv og hva ketchez skrev* *peke på veggen og ikke skjønne hva søren du mente med det* At ketchez har våte drømmer om "Tonje". Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg lurer på tre ting: Hvorfor er det plutselig 19 stykker som leser SO4? Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Skal jeg se Mafia nå? edit: 20 Endret 31. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ingen forstod nok det jeg skrev. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Jeg er pålogget! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 haha, tror hun heter Tone Ergo: Tonje > Tone *kose på Tonje* HELT uenig med deg der Tonje er jenta som henge med rånere og drikker hver helg, hun er en ekte kjederøyker,hun er dum som et brød og sitter og sminker seg hver time hun har på skolen Det er ihvertfall sånn ei Tonje jeg vet om er.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Jeg er pålogget! Aha! Da har jeg funnet problemet. Listen min inneholder ikke de rette folka. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Fordi du aldri adda denne kjærringa her: tonio[@]thedailyprophet[.]org. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 At ketchez har våte drømmer om "Tonje". Ooooook. LarsP: Er litt uenig med deg i den Tonje/Tone greia.. Tonje: Flaggermus. Tone: Prektigheten selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg lurer på tre ting:Hvorfor er det plutselig 19 stykker som leser SO4? Hvorfor er det ingen kule folk pålogget MSN? Skal jeg se Mafia nå? edit: 20 Take a hint, mofo! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonje jeg kjenner er hun som bare dilter etter alle andre.. Men, aller helst vil jeg bli kalt Tonio, hvis min mening har noe å si.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da synes du jeg er stygg! trodde man skulle være hvit i fjeset, ikke blå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Fordi du aldri adda denne kjærringa her: tonio[@]thedailyprophet[.]org. Uansett hva meningen var, så tar jeg det som et hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg