Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje Tonio har noe å lære av Fredrik Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hele saken med å sjarmere jenter handler om å si hva de vil høre. å hva er det? At de er nydeligest i verden osv, det gjelder å sjarmere de i senk og det kommer helt an på jenta hva hun vil høre... Det dere sa om dikt kan faktisk stemme litt, snakka mye på msn for ca et år siden med en som var veldig flink med ord,komplimenter og dikt, og det er bare å inntrømme at jeg ble ganske sjarmert Noen faller ikke alltid for komplimenter. Man må bare finne ut hvilken type jente den personen er, og så er det bare å sjarmere jentene i senk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 At de er nydeligest i verden osv, det gjelder å sjarmere de i senk og det kommer helt an på jenta hva hun vil høre... Yeah. Også får du høre tilbake at det ikke går, for dere er jo 'venner'. Eller så får du ikke noe svar i det hele tatt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da synes du jeg er stygg! Det får nå være sååå! Denne blir kul i 80*80: http://www.film-tech.com/ubb/image_uploads/retard.jpg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Man snakker litt med jenta, lar hun føre diskusjonen, så svarer du bare det du -vet- hun vil høre. Noen jenter liker dikt, noen jenter liker å bli pult i rulletrappa på Oslo City. Uansett så er det bare å godsnakke. (Ja, jenter, dere er altfor lette å manipulere) PS. Jeg hater avataren din, og jeg har ikke likt noen av dine tidligere avatarer. Bare så du vet det. Endret 31. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Denne blir kul i 80*80: http://www.film-tech.com/ubb/image_uploads/retard.jpg Hvis jeg vil leke Ø.B. så! Uansett, det er alltid noen som ikke kommer til å like avataren jeg bruker, og det får være så. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 At de er nydeligest i verden osv, det gjelder å sjarmere de i senk og det kommer helt an på jenta hva hun vil høre... Yeah. Også får du høre tilbake at det ikke går, for dere er jo 'venner'. Eller så får du ikke noe svar i det hele tatt. Da er det definitivt hu som er dritt og ikke deg.. Selv om du kanskje har fått noen sånne så betyr ikke det at det er noe gærent med deg da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Denne blir kul i 80*80: http://www.film-tech.com/ubb/image_uploads/retard.jpg Hvis jeg vil leke Ø.B. så! Uansett, det er alltid noen som ikke kommer til å like avataren jeg bruker, og det får være så. Men...det er super-gay å bare bruke halvparten av avataren av det man kan bruke... Men men, jeg legger meg! Våte drømmer here I come! :hot: Sove godt, folkens. Take care! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje Tonio har noe å lære av Fredrik Oje! *mimre til tiden med "I <3 FREDRIK"-avatars* ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men...det er super-gay å bare bruke halvparten av avataren av det man kan bruke... Jaja, så får du dele på denne jenta di da, var synd for deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 <-- Sjarmerer alle damer i senk bortsett fra Tonio siden hun er en Night-Elf [LOL - 12HP] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv om du kanskje har fått noen sånne så betyr ikke det at det er noe gærent med deg da Selvfølgelig ikke, jeg er jo perfekt. *Dykke ned i usenet* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 <-- Sjarmerer alle damer i senk bortsett fra Tonio siden hun er en Night-Elf [LOL - 12HP] Du er herlig! :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Våte drømmer here I come! :hot: Der røyk Statoil. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 At de er nydeligest i verden osv, det gjelder å sjarmere de i senk og det kommer helt an på jenta hva hun vil høre... Yeah. Også får du høre tilbake at det ikke går, for dere er jo 'venner'. Eller så får du ikke noe svar i det hele tatt. Da er det definitivt hu som er dritt og ikke deg.. Selv om du kanskje har fått noen sånne så betyr ikke det at det er noe gærent med deg da bedre å prøve enn å angre senere Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Våte drømmer here I come! :hot: Der røyk Statoil. *Peke på seg selv og hva ketchez skrev* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er herlig og Tonje. (Tonje er herved ditt nye navn, enten det stemmer eller ikke) *spise krem av Tonje* Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 om det er noen ferdigpizzaer som er gode, så er det Big One Mexican! amen brotha! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det er en grunn til at grandiosa er norges mest solgte frossenpizza! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg