Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå har jeg vært ute med hun jenta i kveld og ooh! Tell us about it! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå har jeg vært ute med hun jenta i kveld og ooh! Tell us about it! Hun er diiiiiggbar! Går ikke inn i detaljer, men..etter så jeg fant ut, så likte hun meg visst! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jammen si noe mer enn at hu er diggbar da, du sier jo det hver gang ( Stakkars Eline ) Men fortell hva dere gjorde osv.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Nå har jeg vært ute med hun jenta i kveld og ooh! Tell us about it! Hun er diiiiiggbar! Går ikke inn i detaljer, men..etter så jeg fant ut, så likte hun meg visst! Noen som liker deg ----------------------------------- U go boy Endret 31. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå har jeg vært ute med hun jenta i kveld og ooh! Tell us about it! Hun er diiiiiggbar! Går ikke inn i detaljer, men..etter så jeg fant ut, så likte hun meg visst! Noen som liker deg ----------------------------------- Jeppps, er ikke ofte det, men noen ganger så.. Anette; Vi var ute, jeg og en kamerat som hadde med dama si. Så, forsvant de bort og vi ble stående og snakke mye. Var meget, meget koselig og sitte nede av sjøen og bare snakke i skumringen Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ketchez grattis.. du har nok funnet ut at det er ikke så vanskelig likevel? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ketchez grattis.. du har nok funnet ut at det er ikke så vanskelig likevel? Jepp! Hørt ATB - Ecstasy? You really are my ecstasy,My real life fantasy, oh yeah Jenter det...de er fantastiske Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Blæ, dette ble for mye kliss...bye bye Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Prater med en fin jente jeg liker - hva skal jeg si? Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) ketchez grattis.. du har nok funnet ut at det er ikke så vanskelig likevel? Jepp! Hørt ATB - Ecstasy? You really are my ecstasy,My real life fantasy, oh yeah Jenter det...de er fantastiske nop hint: sjekk forrige sida vil du fortelle litt mer om dere? er sååå nygjerrig Prater med en fin jente jeg liker - hva skal jeg si? vær ærlig og åpen, ta det som kommer.. du vil nok komme på noe når du ser henne.. Endret 31. juli 2005 av fox88 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 haddis, du suger! Men du deriomt.... Hihi. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men men, tror ikke jeg gjør noe med det...tror ikke jeg tør... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men men, tror ikke jeg gjør noe med det...tror ikke jeg tør... Hvis ikke, vil du angre. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men men, tror ikke jeg gjør noe med det...tror ikke jeg tør... Hvis ikke, vil du angre. Det skal Hylo personlig sørge for... Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men men, tror ikke jeg gjør noe med det...tror ikke jeg tør... gir du opp allerede? huff! nu er jeg skuffet.. hun liker deg, og du hun? send sms til hun med dikt osv.. jenter faller med en gang når man skriver dikt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Men men, tror ikke jeg gjør noe med det...tror ikke jeg tør... Hvis ikke, vil du angre. Jeg vet... Men men, det er vanskelig! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ketchez: Du burde gripe sjangsen! Carpe Diem Som de andre sier så vil du angre. Og det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort Unnskyld jeg måtte bare Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dikt? I 2005? Litt uenig der ja.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jenter faller med en gang når man skriver dikt Det ble skrevet i so3/so4 en gang også.. Ganske sikker på at jeg ikke var den eneste som protestrerte. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Billy Bob.. trust me.. i know Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg