Veronica Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvis man er veldig glad i matte så er det jo et greit spill da Hvem er vel gla i matte?! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvis man er veldig glad i matte så er det jo et greit spill da Hvem er vel gla i matte?! Du er på et forum fullt av nerder også spør du hvem som er glad i matte? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvis man er veldig glad i matte så er det jo et greit spill da Hvem er vel gla i matte?! Du er på et forum fullt av nerder også spør du hvem som er glad i matte? Ja... :!: Lenke til kommentar
gnus Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Matte er helt greit, men soduko er jo kjedelig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hvis man er veldig glad i matte så er det jo et greit spill da Hvem er vel gla i matte?! Jeg liker matte. Edit: I den graden man kan like noe som har noe med skolen å gjøre. Endret 31. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå er jeg hjemme etter 11 dager opphold i Frankrike med min kjæreste.. *spise grandiosa* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonio! Avataren din! Du lovte å bytte til øyet, men neeida, programhore ble du. Hva er det med min egentlig? Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå er jeg hjemme etter 11 dager opphold i Frankrike med min kjæreste.. *spise grandiosa* åssen grandiosa?! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Avataren din er stygg. Programmer.no-logoen er sexy. Øyet er dødt og begravet, men denne tas frem i nødstilfeller: Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonio! Avataren din! Du lovte å bytte til øyet, men neeida, programhore ble du. Hva er det med min egentlig? Night-elf? NE er dumme Go horde! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 noen som bor i oslo og skal kjede seg imårra? kom til valle hovin bane 1.. og heie på oss Vålerenga 2 mot ******** imorra norway cup Skal ikke kjede meg nei. Opp klokka 7:30. Kampen begynner 9-tida. 3 kamper er på agandaen i morra. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå er jeg hjemme etter 11 dager opphold i Frankrike med min kjæreste.. *spise grandiosa* åssen grandiosa?! Vanlig.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tonio! Avataren din! Du lovte å bytte til øyet, men neeida, programhore ble du. Hva er det med min egentlig? Night-elf? NE er dumme Go horde! NE er den eneste rasen som duger gutten min! Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nå er jeg hjemme etter 11 dager opphold i Frankrike med min kjæreste.. *spise grandiosa* åssen grandiosa?! Vanlig.. shame on you! neste gang tar du mild-taco! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Leste i en tråd som ahr blitt stengt nå og fant denne videoen: http://www.snabbstart.com/film/gestikulering-till-musikk.aspx Og den var det noen som stjelte på russerevyen på skolen min ifjor, det er HELT den samme. Han har pugga dansen til han rare mannen bare Jaja, folk lo godt da.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Leste i en tråd som ahr blitt stengt nå og fant denne videoen: http://www.snabbstart.com/film/gestikuleri...ill-musikk.aspx Og den var det noen som stjelte på russerevyen på skolen min ifjor, det er HELT den samme. Han har pugga dansen til han rare mannen bare Jaja, folk lo godt da.. "Error: Filen kunde inte hittas" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 @kd: http://skorpionen.blogspot.com/2005/07/min-helspre-dag.html <- velg musikkvideoer for døve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg