Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
13 grader ute. Regn. Hvem har bestemt seg for å bade på kalvøya? ...

Håper vi snakkes

Lykke til!

Husk badehetta! :w00t:

Og jeg lever! Tror ikke jeg har pådratt meg noe sykdom heller.

Badehette? Nei, slikt har vi ikke. Værre var det at jeg glemte håndkle, så måtte lufttørke (det regna ikke så veldig mye) og ha på meg joggedressen mens jeg var litt våt. Det var deilig å komme hjem til en varm dusj nå ja.

Lenke til kommentar

Da var 3 episoder Viva La Bam sett... *lure på hva man skal finne på nå*

Faen, blakka meg helt på fest i går :( dro med 800, kom igjen med 5.. I tillegg så har jeg fått grønske på buksa (så om noen har noen tips, skrik de ut!) og knuste en ølflaske i hånda.. Noen småkutt, men ikke så ille som det høres ut som. Men jeg lever da ihvertfall :D

Er sulten, og venter på at mamma skal begynne å lage mat... Kan ikke lage noe selv nå, for da blir hun sur fordi hun skal lage mat(!) jaja. Hva skjedde egentlig her i går da?

Lenke til kommentar
Da var 3 episoder Viva La Bam sett... *lure på hva man skal finne på nå*

Faen, blakka meg helt på fest i går :( dro med 800, kom igjen med 5.. I tillegg så har jeg fått grønske på buksa (så om noen har noen tips, skrik de ut!) og knuste en ølflaske i hånda.. Noen småkutt, men ikke så ille som det høres ut som. Men jeg lever da ihvertfall :D

Er sulten, og venter på at mamma skal begynne å lage mat... Kan ikke lage noe selv nå, for da blir hun sur fordi hun skal lage mat(!) jaja. Hva skjedde egentlig her i går da?

Gled deg til du fyller atten, og begynner å dra på byen. Skal visstnok være skambillig (knis knis knis)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...