Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange ganger jeg tar med laptoppen ut... Men jeg gidder ikke å gå ut for å sole meg.

Ligge der bare for å bli brun... For noe tull :p

Men det er da ikke noe problem å ta av seg t-skjorte og ha på en shorts mens man sitter ute. Så blir man brunere og kan drive med PC på en gang.

Fant akkurat Absolute Music 12, skal høre igjennom den nå. Deilig nostalgi.

Lenke til kommentar
Nå nærmer det seg tiden at ATi-Radeon kommer tilbake, noen som husker eksakt dato?

det kan ta tid :p jeg kommer først..

hva er det beste for å holde myggen unda??

en vifte funker veldig bra.. mygg forsvinner raskt med engang luften beveger på seg

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake fra fotballcup i Nederland.

Vi røk ut av cupen uten å ha tapt en eneste kamp. Vi vant samtlige kamper, men da vi møtte de nordiske mesterne, det svenske laget Brommapojkarna, røk vi ut siden stillingen ble 0-0. Arrangøren bare bestemte det sånn. For øvrig, laget som vant finalen slo vi 6-0.

JUSTISMORD!

Lenke til kommentar

Vi røk ut av cupen uten å ha tapt en eneste kamp. Vi vant samtlige kamper, men da vi møtte de nordiske mesterne, det svenske laget Brommapojkarna, røk vi ut siden stillingen ble 0-0. Arrangøren bare bestemte det sånn. For øvrig, laget som vant finalen slo vi 6-0.

JUSTISMORD!

Cry me a river...

Velkommen tilbake, baby! Hugz!

Lenke til kommentar

JUSTISMORD!

Cry me a river...

Velkommen tilbake, baby! Hugz!

fant den ;)

http://www.stuntzner.brent.org/Transcripti...CryMeaRiver.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...