Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

*pusser tenner*, trøtt.

Derfor var det nedtur når jeg så bort på senge nå nettopp. Det er jo masse rot og ikke noe sengetøy! Æsj, kjedelig å legge på det sånn midt på natta.

edit: men nå er jeg ferdig med å legge det på, og tennene er ferdig pusset. Natta alle sammen.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skriver så mange "eg" i stedet for "jeg" når de ellers skriver bokmål?

eg bruker altidt eg , er vell litt dialekt eg burker , ikke godt og si :p

men her er det ikke lov og klage på skrive feil , det finne en egen tråd for sånt , dra ræva di dit i stedet :p snakkes :D

Hehe, var ikke ment som klaging, har bare lagt merke til at flere bruker det, og lurte på om det var en spesiell grunn til det. That's all. ;)

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar
Klar dokker å læs når æ skriv i dialækt?

Oversettelse:

Klarer dere å lese når jeg skriver i dialekt?

Etter å ha dekodet den kryptiske setningen i flere timer så klarte jeg å skjønne hva som sto der. Litt synd at jeg ikke så fasiten helt nederst i innlegget.

Gikk helt fint å lese den. Den var lett å forstå også :p

Lenke til kommentar

God morgen.

I går kveld kjørte jeg sammen med familien fra Danmark.

Vi dro kl 19.00 i går kveld og kom hjem rundt 08.00 i dag tidlig...

Tror dere jeg er trøtt? :sleep:

Uansett, vi var med Stena Line fra Danmark og til Sverige (22.00 - 02.30)

- Skal si dere det var mange fulle folk der :p

Tror jeg skal legge meg jeg, god natta alle sammen...:)

Lenke til kommentar

Ahahaha, morra mi skulle bytte batterier i hustelefonen. God underholdning for meg. :wee:

På batteridekselet der er det en liten, liten skrue som skal holde det på plass. Den står jo i plastgjenger... Jeg måtte jo seff skru denne inn igjen etter at ho hadde skrudd den ut. Morra mi klikker etter 1 min da jeg ikke har fått skrudd den mer en littegrann inn. Ho tar over og begynenr å skru til med det altfor store skrutrekkeren. Jeg ser hvordan det går etter hvert og der står skruen, i 45* vinkel halvveis inn i telefonen. Jeg sier at ho må jo skru den rett inn, men neida. Ho mener at "Jeg har gjort dette før og jeg justerer jo skruen til slutt din tulling!". Det forklarer kanskje at skruen er litt vanskelig å få rett inn på starten som jeg feka med. :roll:

Når jeg tenker over dte så var det ikke så morsomt når jeg poster det på forum, men det var god underholdning da jeg stod og så på. :lol:

EDIT: DA, ikke NÅR.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
God morgen.

I går kveld kjørte jeg sammen med familien fra Danmark.

Vi dro kl 19.00 i går kveld og kom hjem rundt 08.00 i dag tidlig...

Tror dere jeg er trøtt? :sleep:

Uansett, vi var med Stena Line fra Danmark og til Sverige (22.00 - 02.30)

- Skal si dere det var mange fulle folk der :p

Tror jeg skal legge meg jeg, god natta alle sammen...:)

Ahh, dere må jo ta hurtigbåten! Den bruker bare 2 timer fra Fredrikshavn til Gøteborg. Den tok vi når vi kjørte fra Brussel til Oslo på ett strekk.

Stod opp etter 12 i dag, som sagt i går kveld hadde jeg som mål å stå opp før 11. Mission failed

Kjedelig med regn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...