Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) *pusser tenner*, trøtt. Derfor var det nedtur når jeg så bort på senge nå nettopp. Det er jo masse rot og ikke noe sengetøy! Æsj, kjedelig å legge på det sånn midt på natta. edit: men nå er jeg ferdig med å legge det på, og tennene er ferdig pusset. Natta alle sammen. Endret 31. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Hvorfor skriver så mange "eg" i stedet for "jeg" når de ellers skriver bokmål? eg bruker altidt eg , er vell litt dialekt eg burker , ikke godt og si men her er det ikke lov og klage på skrive feil , det finne en egen tråd for sånt , dra ræva di dit i stedet snakkes Hehe, var ikke ment som klaging, har bare lagt merke til at flere bruker det, og lurte på om det var en spesiell grunn til det. That's all. Endret 31. juli 2005 av Madrigal Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 *Innser at jeg aldri blir verdensmester i fotoredigering og dermed forsvinner drømmen om rikdom og ære* Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Klar dokker å læs når æ skriv i dialækt? Oversettelse: Klarer dere å lese når jeg skriver i dialekt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ahhh, da har jeg kommet hjem fra byen. Ganske morsom dag egentlig. Det hele endte med at en råner fikk passet sitt påskrevet. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Rommet mitt er teit.. ikea.no er også teit Endret 31. juli 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Klar dokker å læs når æ skriv i dialækt? Oversettelse: Klarer dere å lese når jeg skriver i dialekt? Etter å ha dekodet den kryptiske setningen i flere timer så klarte jeg å skjønne hva som sto der. Litt synd at jeg ikke så fasiten helt nederst i innlegget. Gikk helt fint å lese den. Den var lett å forstå også Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nei, sannelig om ikke tiden løper løpsk. Maybe there is no cabal? *Hoppe til sengs* Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ahhh, da har jeg kommet hjem fra byen. Ganske morsom dag egentlig. Det hele endte med at en råner fikk passet sitt påskrevet. hehe, dritbra skal ta kveld nå, snakkesheiiiiii Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 P.S: Klokka på HW er en time for treg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 P.S: Klokka på HW er en time for treg http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=402051 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hallo alle sammen... God morgen Her var det vist ikke mulig å såve lenge.... 0900 "Daniel... Daniel Daniel osv.. Nå må du stå opp... Kan jeg spille osv. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Guten morgen dickheads! For et drittvær det er ute. Regner som bare det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 God morgen. I går kveld kjørte jeg sammen med familien fra Danmark. Vi dro kl 19.00 i går kveld og kom hjem rundt 08.00 i dag tidlig... Tror dere jeg er trøtt? Uansett, vi var med Stena Line fra Danmark og til Sverige (22.00 - 02.30) - Skal si dere det var mange fulle folk der Tror jeg skal legge meg jeg, god natta alle sammen... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dette blir en spennende dag. Samboeren min er på Ayia Napa, i natt ble omtrent hele gjengen frastjålet lommebøker pluss diverse verdisaker. De har over en uke igjen. Noen som skal nedover som kan ta med seg noe penger..? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ahahaha, morra mi skulle bytte batterier i hustelefonen. God underholdning for meg. På batteridekselet der er det en liten, liten skrue som skal holde det på plass. Den står jo i plastgjenger... Jeg måtte jo seff skru denne inn igjen etter at ho hadde skrudd den ut. Morra mi klikker etter 1 min da jeg ikke har fått skrudd den mer en littegrann inn. Ho tar over og begynenr å skru til med det altfor store skrutrekkeren. Jeg ser hvordan det går etter hvert og der står skruen, i 45* vinkel halvveis inn i telefonen. Jeg sier at ho må jo skru den rett inn, men neida. Ho mener at "Jeg har gjort dette før og jeg justerer jo skruen til slutt din tulling!". Det forklarer kanskje at skruen er litt vanskelig å få rett inn på starten som jeg feka med. Når jeg tenker over dte så var det ikke så morsomt når jeg poster det på forum, men det var god underholdning da jeg stod og så på. EDIT: DA, ikke NÅR. Endret 31. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når jeg tenker over dte så var det ikke så morsomt når jeg poster det på forum, Damn right Neida synes det var morsomt å lese sånn på morrakvisten jeg.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Åfyffaen, jeg er ødelagt. Hvis jeg legger meg til å sove nå, blir jeg nok liggende i et døgn. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 God morgen. I går kveld kjørte jeg sammen med familien fra Danmark. Vi dro kl 19.00 i går kveld og kom hjem rundt 08.00 i dag tidlig... Tror dere jeg er trøtt? Uansett, vi var med Stena Line fra Danmark og til Sverige (22.00 - 02.30) - Skal si dere det var mange fulle folk der Tror jeg skal legge meg jeg, god natta alle sammen... Ahh, dere må jo ta hurtigbåten! Den bruker bare 2 timer fra Fredrikshavn til Gøteborg. Den tok vi når vi kjørte fra Brussel til Oslo på ett strekk. Stod opp etter 12 i dag, som sagt i går kveld hadde jeg som mål å stå opp før 11. Mission failed Kjedelig med regn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg