Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, snuser og røyker virkelig glisevask som han påstår?

Han er superkul, for han snuser og røyker! :w00t: Jeg vil også være "en av gutta". :(

:ermm:

Ja, jeg vil også ha kreft i munnen når jeg er 20...

:thumbdown:

kreft er tøft :D

Lenke til kommentar
uff.. jeg må bli vant til humoren deres  :dontgetit:  Er ny her så vær litt snill i starten :p

nei nei , vi er ikke snille med noobs :p vi gir dem en sikklig ildvask :p

"ildvask", er dette et nytt uttrykk eller er det bare jeg som er uinformert?

dårlig over settig på ilddåp kanske :p . burde vell skrevet det i stedet :p

stakker meg er litt full og har 10 sider med so4 og lese + at eg er sur på dama , eg bare gikk i fra henne på byen , eg kommer til og få masse pes når hun kommer hjemm

Lenke til kommentar
*Gjeespe*

Eg er trøtt. Var hos min søster til 24 og vi hadde det gøyt. Grillet og koste oss og fikk tilåmed jobb av de men å sette opp en nettside og ta bilder av arkitekt prosjektene deres. De skal kjøpe linser til kamaraet og altmulig.  :D

Hva slags skal du ha da?

Vidvinkel med stor lysstyrke? ...Dyrt... :cool:

Er på leiting etter vidvinkel konverter. Original til kamaraet mitt blir for dyrt (over 3000kr) så eg leter etter alternativer. Trenger ikke å være superkvalitet siden det er bare bilder av rehabiliterte leigligheter.

Lenke til kommentar
Er man glad i å lage mat kan man lage det man vil i heimen. Alle jeg vet av som jobber som kokker (3 - 4 stykker, restaurantkokker) har slitasjeskader og lider av utbrenthet som følge av all jobbingen.

Man bør ha det i bakhodet at går man inn for å blir resturant kokk blir det det nye livet ditt, ikke bare "jobben"

sånne er det vell med mange yrker , di er ikke en jobb , men et liv

Lenke til kommentar
Hvorfor skriver så mange "eg" i stedet for "jeg" når de ellers skriver bokmål?

eg bruker altidt eg , er vell litt dialekt eg burker , ikke godt og si :p

men her er det ikke lov og klage på skrive feil , det finne en egen tråd for sånt , dra ræva di dit i stedet :p snakkes :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...