Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Helvete til quoting da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hylo skrev: Eller, egentlig ikke. ånei Øy, nå må du bestemme deg! åja.*tenke* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ketchez skrev: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4524344 Men...la meg. Skal hjem senere idag! *kowz* Haha, hun skal ha penger for å ligge med deg, og du er glad? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om jeg husker riktig sa hun senere at hun ville betale for det, tror jeg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror jeg hopper til køys nå... Natta. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vero_NiCa skrev: Tror jeg hopper til køys nå... Natta. Sov utrolig godt. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Lurer på om jeg begynner å få "musearm" allerede Den siste uken har jeg hatt endel smerte i armen når jeg bruker pc musen. Noe jeg burde ta seriøst ? EIDT: Går vel ikke under support ? Endret 30. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hanne:) skrev: Hylo skrev: Eller, egentlig ikke. ånei Øy, nå må du bestemme deg! åja.*tenke* Håper du tenker så det knaker! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *Gjeespe* Eg er trøtt. Var hos min søster til 24 og vi hadde det gøyt. Grillet og koste oss og fikk tilåmed jobb av de men å sette opp en nettside og ta bilder av arkitekt prosjektene deres. De skal kjøpe linser til kamaraet og altmulig. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 m3tro89 skrev: Lurer på om jeg begynner å få "musearm" allerede Den siste uken har jeg hatt endel smerte i armen når jeg bruker pc musen. Noe jeg burde ta seriøst ? EIDT: Går vel ikke under support ? Vær slapp i hondleddet, og "sleng" den rundt (rist litt på den) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Får vel legge meg jeg også...jobb som vanlig i morgen Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 danielsn skrev: m3tro89 skrev: Lurer på om jeg begynner å få "musearm" allerede Den siste uken har jeg hatt endel smerte i armen når jeg bruker pc musen. Noe jeg burde ta seriøst ? EIDT: Går vel ikke under support ? Vær slapp i hondleddet, og "sleng" den rundt (rist litt på den) Sleng men ikke rist ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 m3tro89 skrev: danielsn skrev: m3tro89 skrev: Lurer på om jeg begynner å få "musearm" allerede Den siste uken har jeg hatt endel smerte i armen når jeg bruker pc musen. Noe jeg burde ta seriøst ? EIDT: Går vel ikke under support ? Vær slapp i hondleddet, og "sleng" den rundt (rist litt på den) Sleng men ikke rist ? Ja... litt så hondlettet "vrir" seg litt... hjelper bestandig på meg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Føles som om jeg gynger.. Kanskje jeg kjører litt mye båt for tida? Endret 30. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hylo skrev: Hanne:) skrev: Hylo skrev: Eller, egentlig ikke. ånei Øy, nå må du bestemme deg! åja.*tenke* Håper du tenker så det knaker! joda, gjorde det. men vi ble da enige Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 kanskje på tide å legge seg nå. Får gjøre litt håndledd øvelser på sengekanten Natta allesammen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 m3tro89 skrev: kanskje på tide å legge seg nå. Får gjøre litt håndledd øvelser på sengekanten Natta allesammen. Natta Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hanne:) skrev: Hylo skrev: Hanne:) skrev: Hylo skrev: Eller, egentlig ikke. ånei Øy, nå må du bestemme deg! åja.*tenke* Håper du tenker så det knaker! joda, gjorde det. men vi ble da enige Vi ble det. Det er great. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 SnowDOG_ skrev: *Gjeespe* Eg er trøtt. Var hos min søster til 24 og vi hadde det gøyt. Grillet og koste oss og fikk tilåmed jobb av de men å sette opp en nettside og ta bilder av arkitekt prosjektene deres. De skal kjøpe linser til kamaraet og altmulig. Hva slags skal du ha da? Vidvinkel med stor lysstyrke? ...Dyrt... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da setter jeg laptoppen på bakken og sover... Er borte, så jeg får l være å bli oppe så sent. Natta alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg