Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Er man glad i å lage mat kan man lage det man vil i heimen. Alle jeg vet av som jobber som kokker (3 - 4 stykker, restaurantkokker) har slitasjeskader og lider av utbrenthet som følge av all jobbingen. Man bør ha det i bakhodet at går man inn for å blir resturant kokk blir det det nye livet ditt, ikke bare "jobben" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tenkte pittelitt på tanken å være kok siden jeg er blitt veldig glad i å lage mat i det siste, men skal absolutt ikke bli det etter å ha lest det dere har skrivd nå. Takk Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Luft gjerne noen av de andre yrkene du har lyst til å bli, slik at vi kan plukke fra hverandre alt du har av drømmer og mål Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 A Beautiful Mind var litt gripende. Jeg innså at jeg en dag kom til å bli gal òg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *drømme om å tegne* sånn for penger that is Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Okey Flyveleder, siviløkonom, toppleder, eiendomsmegler... Hmm, er sikkert flere og men ingen som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 A Beautiful Mind var litt gripende. Jeg innså at jeg en dag kom til å bli gal òg. Takk, den vil jeg se nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Joa, ikke noe med det å gjøre, JEG ELSKER ALLE DERE JENTER PÅ FORUMET Elsker KUN Eline jeg...også, se sig Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Pappan min er kokk, så har alltid hatt lyst til å bli det selv, men la i fra meg den tanken for et år tilbake da jeg startet på vgs. På jobben idag, ble jeg stående og lage en del mat da det kom kunder som skulle ha middag, at the same time! Så da jeg sto der, begynte jeg å tenke over hvor skøy jeg syns det var Så jeg har, uansett hva dere sier, lyst til å bli det nå Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Noen er skapt for å bake, noen er skapt for å spise kake. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tenkte pittelitt på tanken å være kok siden jeg er blitt veldig glad i å lage mat Høhø...du kan jo bli Saus-kokk. Traff en som var innom jobben for å lage noe saus til et bryllup, han hadde jobbet som saus-kokk i østerrike i 20 år Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Bare ordet sauskokk fikk meg til å le høyt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Traff en som var innom jobben for å lage noe saus til et bryllup, han hadde jobbet som saus-kokk i østerrike i 20 år DET er sjukt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 DET er sjukt. Jupp, men jeg kan love deg sausen var god Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men så er jo du faktisk en nerd, Tonio. Er det nå jeg skal si takk? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men så er jo du faktisk en nerd, Tonio. Er det nå jeg skal si takk? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 DET er sjukt. Jupp, men jeg kan love deg sausen var god Hadde du sagt at den ikke var det hadde jeg seriøst falt av stolen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 DET er sjukt. Jupp, men jeg kan love deg sausen var god Hadde du sagt at den ikke var det hadde jeg seriøst falt av stolen Slutt å vær så barnselig Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men så er jo du faktisk en nerd, Tonio. Er det nå jeg skal si takk? Det er da ikke noe neggativt med det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Var bare det at hvis fyren hadde jobbet i 20 år med å lage sauser, så bør han faen meg være flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg