Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Til og med meg som er en stakkars liten kokk er du en kokk? Mhm Det yrket vurderer jeg også! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ikke bli institusjonskokk. Det anbefales ikke. Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her er det full fight over Eline Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tviler paa at haddis kommer til aa anbefale det jeg Forsaavidt Ketchez, du er nok noedt til aa dele litt paa toesa di, ikkesant Eline? Herr Brun Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? Ganske mange vil jeg tro. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her er det full fight over Eline Eline er min @ signatur. Herr Brun; Pul en sau Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? så du anbefaler ikke det ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ikke bli institusjonskokk. Det anbefales ikke. Vist en skal ha et yrke som en kan holde på med i mange år bør en bli instutisjonskokk. Jeg jobber som resturant kokk, og kan ærlig si at det er et reint helvette av et kjør hver dag på jobb, spess nå som jeg er kjøkkensjef... Typisk problem for resturant kokker - dårlig rygg, vondt i beina, lange dager og dårlig betalt Ikke la dere lure av Jamie Oliver Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? så du anbefaler ikke det ? Er du tett? Høres ikke det ut som drømmejobben? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke la dere lure av Jamie Oliver Nå er jo han kjendiskokk også. Så han tjener mer på Pr enn matlagingen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke la dere lure av Jamie Oliver Nå er jo han kjendiskokk også. Så han tjener mer på Pr enn matlagingen. Men han får det til å virke så lett å være kokk. Mange får seg et sjokk når dem kommer ut i arbeid... hadde just 2 stk som sluttet på jobben fordi dem ikke taklet det, de var der 2 uker. Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? så du anbefaler ikke det ? Er du tett? Høres ikke det ut som drømmejobben? nei jeg ekke dum.. men yrket kokk er noe jeg vurderer fordi jeg bare elsker å lage mat! men nå er jeg ikke helt sikker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sett på Hikaru no Go jeg nå. er ferdi :\ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Lange arbeidsdager, mye overtid og seint arbeid, slitasjeskader og ordinær lønn. Hvem kan vel motstå det? så du anbefaler ikke det ? Er du tett? Høres ikke det ut som drømmejobben? nei jeg ekke dum.. men yrket kokk er noe jeg vurderer fordi jeg bare elsker å lage mat! men nå er jeg ikke helt sikker Du kan vel lage mat selvom du ikke blir kokk ? Foreksempel til "Glisevask". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg slutter som kokk om 2 uker. Hvorfor? jo, fordi ryggen min er slitt ut. og jeg har bare vært 3 år på kjøkken. Men så har jeg alltid hatt litt dårlig rygg Men det skal yrket ha, Man får IKKE bedre arbeidsmiljø en på et kjøkken Endret 30. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hehe ja jeg kan jo det da men det er lissom ikke det samme som jobb.. men godt forslag Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Er man glad i å lage mat kan man lage det man vil i heimen. Alle jeg vet av som jobber som kokker (3 - 4 stykker, restaurantkokker) har slitasjeskader og lider av utbrenthet som følge av all jobbingen. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Fetteren min tror at kokk på engelsk er ''cock''. Jeg gleder meg til han søker på det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jess, hi is a veri big cock in england. Edit: Sjøuhyrer på National Geographic...*titte* Endret 30. juli 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg