Nilsen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det blir jo overfylt med jenter her Er det ikke da du trives best? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Joa, ikke noe med det å gjøre, JEG ELSKER ALLE DERE JENTER PÅ FORUMET Men liksom, er som regel overfylt med gutter her, bortsett fra du og "anananannas" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Han puler de, så kaster han de. Han liker spesielt de fra byen han bor i. Han syns de er best Bruk og kast? Her er det gjenvinning som gjelder! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Han puler de, så kaster han de. Han liker spesielt de fra byen han bor i. Han syns de er best Bruk og kast? Her er det gjenvinning som gjelder! Høy HØY! Har nå vært sammen med kjæresten min i 2 år nå, ikke noe bruk å kast der nei Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Han puler de, så kaster han de. Han liker spesielt de fra byen han bor i. Han syns de er best Bruk og kast? Her er det gjenvinning som gjelder! Bra noen er miljøbevisste da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Bruk og kast? Her er det gjenvinning som gjelder! Bra noen er miljøbevisste da I'll be anything for you, baby. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Joa, ikke noe med det å gjøre, JEG ELSKER ALLE DERE JENTER PÅ FORUMET Men liksom, er som regel overfylt med gutter her, bortsett fra du og "anananannas" Det der er signaturmateriale på høyt nivå! Men da blir sikkert typen missunelig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Men da blir sikkert typen missunelig Pff, da er det på tide du drar han litt i ørene Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Trodde du var glad i jenter jeg, haddis Joa, ikke noe med det å gjøre, JEG ELSKER ALLE DERE JENTER PÅ FORUMET Men liksom, er som regel overfylt med gutter her, bortsett fra du og "anananannas" Tonio henger her sånn litt en gang i blant ... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Futurama, Simpsons og American Dad. Bedre komedie finnes ikke (Hvilken spøk?) Tenkte på film egentlig og ikke serier.. Men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 **** sier: vet du hva jeg fant ut i dag? André K. Dahl aka. @kd sier: Nei? **** sier: kamera paa nudiststrender er ulovlig André K. Dahl aka. @kd sier: hehe, jeg vet. André K. Dahl aka. @kd sier: ble du busta? **** sier: ja etter ett minutt eller no **** sier: var jo for faen vakter der! **** sier: en naken mann kom og kjeftet paa meg paa fransk og pekte paa kameraet Verden er ond. :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Tonio henger her sånn litt en gang i blant ... Men i mitt hode er Anette og "Ananas" forumet's official babes Men Tonio er koslig ho Endret 30. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Eline og Veronica er forumbabes så det holder. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Eline og Veronica er forumbabes så det holder. Cooool Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Pff, da er det på tide du drar han litt i ørene Hehe, får vel det Har et litt teit tema, så jeg vet ikke helt hvor mange linjer det er.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Signaturen ser ut som 3 linjer. Kanskje 4 (husker ikke reglene for quote). Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gjort no spess idag folka ? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Anette_ og AnAnAS er jo old-school forumbabes.. nå i nyere tid har jo det begynt å komme mange, ikke noe negativt i det Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Anette_ og AnAnAS er jo old-school forumbabes.. nå i nyere tid har jo det begynt å komme mange, ikke noe negativt i det It is teh awesome! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg er deilig, og jeg vet det. Bare spør Herr Brun. Han fikk nok noen lattere i går når jeg satt på webcam Oh yeah baby! Sexy as hell! *kosepaa* Lille toesen Hvorfor har ingen postet de andre bildene glisevask postet av seg selv? De det sto "I love et eller annet menneske" paa Noen som vet hvor de ligger? @@kd () Ja verden er ond Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg