Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg heime. godt å sette seg forran pcn igjen.

Jeg har inngått en avtale med foreldra mine at jeg ikke skal spise godteri eller drikke brus på et halvt år :w00t:

får penger, men er ikke helt sikker på hvor mye.

De stoler såpass på deg at de vet du ikke kommer til å smugspise en cuba innpå dassen på rema 1000?

Lenke til kommentar
Husker Søss og jeg hadde sånn at vi ikke skulle spise godteri og drikke lite brus i et halvt år for å få trampoline, vi fikk nesten lov til spise det hele tiden ( og i helgene var det uansett lov) og da våren kom ble det trampo :p

Trampoliiinee. jeg kjeeem

Lenke til kommentar

ja du får se hva du\dere får til selv først. Ellers får man vel finne på noe smart

noe..

Vil ikke akkurat si du bor i nærheten men! Eventuelt får du kjøre hit hvis vi ikke gidder å dra nedover, ta med trampolina.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
NÅ våkna jeg, liksom, og det etter å ha hatt en drøm om et kvinnelig forummedlem jeg aldri har møtt eller prata noe særlig med. Er dette et slags tegn på noe? Nei, det var ingenting seksuellt i den drømmen, det var bare helt rart.

Jeg har nå drømt at jeg har møtte forummedlemmer mange ganger. (Nei, ikke seksuelt her heller, sorry Fredrik). Drømte fks. at jeg var på konsert med et band med backstage-gjengen en gang... :p

Lenke til kommentar
NÅ våkna jeg, liksom, og det etter å ha hatt en drøm om et kvinnelig forummedlem jeg aldri har møtt eller prata noe særlig med. Er dette et slags tegn på noe? Nei, det var ingenting seksuellt i den drømmen, det var bare helt rart.

Jeg har nå drømt at jeg har møtte forummedlemmer mange ganger. (Nei, ikke seksuelt her heller, sorry Fredrik). Drømte fks. at jeg var på konsert med et band med backstage-gjengen en gang... :p

Damnit...

SirMaximus, hvem drømte du om? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...