embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gratulerer med dagen, Ferr. Takk, takk! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Also in 1992, Faust was in Lillehammer to see the newly constructed Olympic park. A homosexual man approached him and suggested that they go together in the nearby forest. Faust agreed, and once in the forest, stabbed the man to death. hmm, visste ikke dette jeg, Trommisen i emperor for de som ikke vet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Also in 1992, Faust was in Lillehammer to see the newly constructed Olympic park. A homosexual man approached him and suggested that they go together in the nearby forest. Faust agreed, and once in the forest, stabbed the man to death. hmm, visste ikke dette jeg, Trommisen i emperor for de som ikke vet. Homofobi? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Also in 1992, Faust was in Lillehammer to see the newly constructed Olympic park. A homosexual man approached him and suggested that they go together in the nearby forest. Faust agreed, and once in the forest, stabbed the man to death. hmm, visste ikke dette jeg, Trommisen i emperor for de som ikke vet. Old news Faust: Gays suck so I will stab one. Police: You're under arrest. Emperor: We need a new Drummer. The End Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *høre på det nye albumet til Disturbed* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da drar jeg til Spania om ikke lenge, bye bitches! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da drar jeg til Spania om ikke lenge, bye bitches! Kos deg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da drar jeg til Spania om ikke lenge, bye bitches! Kos deg. What he said. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da drar jeg til Spania om ikke lenge, bye bitches! God tur. Endelig hjemme, etter ti timers forsinkelse fra flyselskapet. Jævlig kult å sitte på en stol i en resepsjon i ni timer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Da drar jeg til Spania om ikke lenge, bye bitches! God tur. Endelig hjemme, etter ti timers forsinkelse fra flyselskapet. Jævlig kult å sitte på en stol i en resepsjon i ni timer. Hørtes digg ut. Hva var grunnen til forsinkelsen? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg hørte ordet "lekkasje" og "O-ring", kan ikke si jeg var så veldig våken da forsinkelsen ble begrunnet. I hvert fall er jeg hjemme og svart som en lys neger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg hørte ordet "lekkasje" og "O-ring", kan ikke si jeg var så veldig våken da forsinkelsen ble begrunnet. I hvert fall er jeg hjemme og svart som en lys neger. Hehe, ålreit. Kan stemme det. *Stikke og spise mat* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 -Teddy-! Velkommen tilbake AnAnAs. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hekekeke! Da var jeg tilbake fra en mislykka butikktur. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Velkommen tilbake AnAnAs. Takk, takk. Byen i kveld folkens? Til tross for jet-lag og hudflassing litt her og der skal jeg ut og lufte stumpen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Byen i kveld folkens? Til tross for jet-lag og hudflassing litt her og der skal jeg ut og lufte stumpen. Byen er kjedelig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Velkommen hjem AnAnAs! Var det fint på Kreta? Skal dit i høstferien jeg da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Byen i kveld folkens? Til tross for jet-lag og hudflassing litt her og der skal jeg ut og lufte stumpen. Byen er kjedelig. Ikke om du er full nok! Vorspielet er uansett morsomst. Skal ha en gjeng på besøk her i dag. Da blir det svartmetal, MST3K og ØL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg