Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NÅ våkna jeg, liksom, og det etter å ha hatt en drøm om et kvinnelig forummedlem jeg aldri har møtt eller prata noe særlig med. Er dette et slags tegn på noe? Nei, det var ingenting seksuellt i den drømmen, det var bare helt rart.

Edit: Det er kanskje et tegn på at man bør pelle seg tilbake i seng og sove litt lenger. Ja, vi sier det sånn. God natt. :sleep:

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar
Jaja. Burde ihvertfall hoppe til sengs jeg også, dårlig gjort og latt Stine ligge der alene. Er uansett ganske trøtt nå, ingenting som gjør at jeg ler.. :(

Da har jeg en god vits på lager:

Læreren spør klassen om noen kan forklare hva ordet sannsynlig betyr. Lille Per rekker opp hånden og svarer: Kommer det klumper når man fiser? Nei, svarte læreren, men hva har det med ordet sannsynligv å gjøre? Jo, for da har jeg mest sannsynlig dritet meg ut, svarte lille Per. :D

Lenke til kommentar
Åh? Hvor kjenner du meg igjen fra? Vet jeg hvem du er?  :hmm:

Nordkjosmessa 2002, jeg var med Tor Arne Gamst. Så vel egentlig ikke så mye til deg på messa, eller ærlig talt så husker jeg ikke. Men du satt hvertfall på til vollan... Har bare stygge flashbacks fra DDe konserten *grøsse*

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Du er vel ikke i slekt med Tor Arne? Mistenker at du kan være Stian :hmm: Men det er en stund siden og husker ikke så voldsomt mye fra den helgen jeg heller.

Er nok ikke i slekt med han, heter øystein. Eneste jeg husker fra den turen var kjøreturen til vollan og litt av den dde konsert. Å dagen etter våknet jeg i et telt med søskenbarnet til Tor og to småpier, mulig han het Stian. Tror jeg møtte deg dagen etterpå også, men ærlig talt jeg er faen ikke sikker. Møtte deg hvertfall når vi kjørte til Vollan, det er jeg skråsikker på

Aner ikke hvordan jeg kom på dette, men hjernen min kobler helt syke ting når jeg er overtrøtt.

Lenke til kommentar
en fjerdedel (larsP) av hw.no har matte-problemer.

Ehh, så kan vi jo spørre oss selv hvem som hadde 6 i matte.

LarsP er høyere utviklet enn de fleste andre her på forumet., og ja, han har en del gode poenger her og der. (nei, jeg sier ikke at resten av dere er dumme)

^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...