Kenneth Dammyr Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Teppet går ned og Ravi synger Tsjeriau til rulleteksten. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om ca 14 timer stikker Kaiern av til Spania *danse* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Argh! Hvem skulle trodd at TFT skulle være så vanskelig online i forhold til ROC. Ingenting funker jo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg så akkurat at avataren til CurSe geipet til meg. Helt seriøst, jeg vet at den gjorde det! Kanskje jeg burde legge meg... Endret 30. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For en fantastisk time! jaok *legge seg* Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg så akkurat at avataren til CurSe geipet til meg. Helt seriøst, jeg vet at den gjorde det! Kanskje jeg burde legge meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om ca 14 timer stikker Kaiern av til Spania *danse* Kos deg. Ahh savne den gode og ekstrem billige ølen fra spania. Kor ellers i verden finner du deilig øl til 1.5kr boksen? KOR? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om ca 14 timer stikker Kaiern av til Spania *danse* Kos deg. Will do! =) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For en fantastisk time! Waste of money Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For en fantastisk time! Waste of money Du fikk ihvertfall nummeret til Stine! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For en fantastisk time! Waste of money Du fikk ihvertfall nummeret til Stine! Det var jævlig slemt gjort av deg. Best hn ikke plager meg.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hun kan nummeret ditt utenat ihvertfall, men tror ikke hun plager deg. For du var visst ganske sur mot henne.. Hun skrudde av telefonen med en gang du la på. Edit: Ikke glem at det faktisk er du som ringte henne, hun fikk nummeret fordi du ringte hun. Endret 30. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Argh! Hvem skulle trodd at TFT skulle være så vanskelig online i forhold til ROC. Ingenting funker jo Fordi TFT ikke er så imba som RoC, der man kan creepe seg opp til lvl10, og towernoobing + air rush er nesten et sikkert vinn. Bli med på en 1v1 @ b-net da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hun kan nummeret ditt utenat ihvertfall, men tror ikke hun plager deg. For du var visst ganske sur mot henne.. Hun skrudde av telefonen med en gang du la på. Edit: Ikke glem at det faktisk er du som ringte henne, hun fikk nummeret fordi du ringte hun. wtf. Var da ikke sur jeg. Uansett. hyggelig samtale Følte jeg fikk med det essensielle Og ja, det er da ikke min skyld at du oppgir et nr jeg ikke har peil på hvem er når du sier jeg skal ringe deg på det nummeret.. Endret 30. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Argh! Hvem skulle trodd at TFT skulle være så vanskelig online i forhold til ROC. Ingenting funker jo Fordi TFT ikke er så imba som RoC, der man kan creepe seg opp til lvl10, og towernoobing + air rush er nesten et sikkert vinn. Bli med på en 1v1 @ b-net da RabagaZt er nicket på b.net, men jeg advarer deg. Jeg suger så noe inni *piiiip* i TFT har jeg kommer fram til. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du som ville snakke.. Uansett, den zebraen du snakket om hørtes mye søtere ut enn det du har bilde av der! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du som ville snakke.. Uansett, den zebraen du snakket om hørtes mye søtere ut enn det du har bilde av der! Hadde ikke noe bedre å ta meg til mens jeg traska oppover veien der.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jaja. Burde ihvertfall hoppe til sengs jeg også, dårlig gjort og latt Stine ligge der alene. Er uansett ganske trøtt nå, ingenting som gjør at jeg ler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg