Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hva kaller de det nå da?

Vista, personlig liker jeg ikke det navnet...

Helt enig! Det høres ut som den nye "eldre dame" -bilen til Opel... Hvordan kunne de velge et så dårlig navn egentlig. De må jo høre at det ikke klinger i det hele tatt..

@Tonio: Uansett hvordan ejg prøver å få det til å klinge så får jeg det ikke til å høres "kosete" ut.. Jeg prøvde ihvertfall ;)

@FtZ-: Var det du som hadde gått på Lundheim? (isåfall må jeg ha msn'en din!)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva kaller de det nå da?

Vista, personlig liker jeg ikke det navnet...

Helt enig! Det høres ut som den nye "eldre dame" -bilen til Opel... Hvordan kunne de velge et så dårlig navn egentlig. De må jo høre at det ikke klinger i det hele tatt..

@Tonio: Uansett hvordan ejg prøver å få det til å klinge så får jeg det ikke til å høres "kosete" ut.. Jeg prøvde ihvertfall ;)

@FtZ-: Var det du som hadde gått på Lundheim? (isåfall må jeg ha msn'en din!)

jo eg har gått på lundheim fhs , det er bare og legge meg til ;)

Eline : du har jo bare 200 og noe poster

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Emm... hvorfor er det 18-årsgrense på å kjøpe lighter?

Måtte jo kjøre 1 mil til neste bensinstasjon... Useriøst...

Det er det dummeste jeg har hørt!

Har kjøpt lighter en gang i mitt liv og da var jeg sikkert 14 eller noe :p Vi var faktisk litt redde for å ikke få kjøpt det da, men fikk jo selvfølgelig kjøpt det..

Lenke til kommentar
Der var Scary Movie ferdig. Den filmen går inn i troféhylla!

Dessverre var det ikke så gøy med romvesner nå som sist. Med det kan være fordi de var så morsomme at jeg ikke huska noe annet.

Hei igjen forresten :p

Scary movie 3 eller? Har hatt et sånn "american high school" filmer kick (igjen), og i går sto scary movie 2 for tur. I dag tror jeg at jeg skal se Van Wilder eller Harold & Kumar goes to Whitecaste :D De 2 er mine favoritter!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...