Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ja, så kan vi bli best mates som kan prate om alt og som aldri krangler. Vi kan få oss hver vår kjæreste, så kan vi dobbelt-date. Vi kan sitte oppe til langt ut på natta og prate om redigerings-teknikker og avansert filming! :woot:

Jeg føler med deg, Kenneth.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, så kan vi bli best mates som kan prate om alt og som aldri krangler. Vi kan få oss hver vår kjæreste, så kan vi dobbelt-date. Vi kan sitte oppe til langt ut på natta og prate om redigerings-teknikker og avansert filming! :woot:

Jeg føler med deg, Kenneth.

Hvis du er snill skal du få komme på besøk. Så kan vi være den offisielle SO-hyber'n.

*finne på masse planer*

Lenke til kommentar
Pappa synes du var sprek som syklet så langt. :wee:

Det tror jeg du har sakt noen ganger :p

Jammen nå er det skikkelig mye.. Han maste om det hele tiden før jeg stua broren min inn i bilen sammen med Dozll.

ignorer han ;)

:p

EDIT:

Hylo: Sånn passe

Sparker og slår

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

God aften alle sammen.

Da er jeg hjemme fra ferie, og har brukt 2 dager på å lese litt over 200 sider her i SO4.

Ser at forumbekjentskapene blomstrer her inne. Virker som om alle har møtt noen andre snart.

Ellers kan jeg rapportere om en bra ferie, og si at jeg synes det var medium-langt å sykle for Daniel. Over 3 mil for å hjelpe noen med lampe er definitivt bra.

Lenke til kommentar
hallo ny her jah :blush:

Velkommen ;)

Du er nettopp blitt hilst velkommen av forumets definitive guru. Han har tatt over tronen etter tidligere Darth Vader(DesertGlow) og kan stenge deg ute for godt hvis han er i dårlig humør. Bøy deg i støvet og opplev total dominanse! :devil:

Velkommen til vårt kjære forum.

Godt gjort å treffe SO4 på første post...

Men da takker jeg for meg folkens. Sceneteppet går opp og Scary Movie 3 viser seg.

Fy faen så den er morsom. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...