diversity Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hva er det å ikke skjønne med Pulp Fiction? Annet enn hvordan de har klart å lage en så bra film! Alle sier den er så bra.. Jeg skjønner den ikke Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det bare jeg som synes det er overdrevet mye banning i Deadwood? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Den som påstår det ikke er ultrafokus på bildet mitt tar feil. Dvs. Kanskje selve motivet ikke er best, men se på bakgrunnen da! Ikke mobb de som ikke skjønner Pulp Fiction! EDIT: Flodhest: Hva slags filmlinje? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sa han som kastet piler på meg... Det var bororen din Okokok. Sa han som er elendig i WC3. Spiller du WC3 Tonio? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sa han som kastet piler på meg... Det var bororen din Okokok. Sa han som er elendig i WC3. Spiller du WC3 Tonio? Hun er ekspert Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tonio og Lise snakker med gale folk på MSN (inkludert meg) og Tonio er sur på Preben, broren til Stine. Høres ut som et svært så morsomt miniLAN. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sa han som kastet piler på meg... Det var bororen din Okokok. Sa han som er elendig i WC3. Spiller du WC3 Tonio? Gjort det siden jeg sluttet i 6. klasse jeg, det som gjorde at jeg startet å like data. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ikke mobb de som ikke skjønner Pulp Fiction! EDIT: Flodhest: Hva slags filmlinje? *slutte å mobbe* Denne film-linja. Gleder meg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tonio og Lise snakker med gale folk på MSN (inkludert meg) og Tonio er sur på Preben, broren til Stine. Høres ut som et svært så morsomt miniLAN. Tonio og Lise? Tonio og Stine mener du vel? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har du det originalt med TFT Tonio? Ville vært artig å spilt en kamp mot deg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har du det originalt med TFT Tonio?Ville vært artig å spilt en kamp mot deg. Hjemme så, men ikke her. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 syns det gikk greit til å være første gangen jeg Første gangen var i går, ikke i dag kjære deg. =) Uansett så skal jeg og Preben spille nå, tror jeg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har du det originalt med TFT Tonio?Ville vært artig å spilt en kamp mot deg. Hjemme så, men ikke her. Kult, vi må ta oss en 1v1 kamp på b-net engang. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Denne film-linja. Gleder meg. Høres bra ut! *Glede seg hvis man kommer inn om et år*: http://studier.hil.no/content/view/full/1308 (Joho, de har økt to studieplasser) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 syns det gikk greit til å være første gangen jeg Første gangen var i går, ikke i dag kjære deg. =) Oky... andre gangen da, første gangen spilte jeg nesten ikke Jeg kommer til å savne Tonio når jeg skal til haugusund nå blir borte i hele 5 dager Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 WTF det er ikke mulig og logge inn på aetat sine sider på natta !"!!!! Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00. dette er jo som og stenge en webshop på natta , HVA ER VITSEN jeg vil bruke mine auto søk og sjekke meldinger nå !!!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Denne film-linja. Gleder meg. Høres bra ut! *Glede seg hvis man kommer inn om et år*: http://studier.hil.no/content/view/full/1308 (Joho, de har økt to studieplasser) Nice! Det der var jo noe å tenke på for meg også, om jeg bestemmer meg for at jeg vil jobbe videre med filming. FtZ-: Vet, hva F**n er vitsen med å stenge siden sin? Endret 29. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Denne film-linja. Gleder meg. Høres bra ut! *Glede seg hvis man kommer inn om et år*: http://studier.hil.no/content/view/full/1308 (Joho, de har økt to studieplasser) Nice! Det der var jo noe å tenke på for meg også, om jeg bestemmer meg for at jeg vil jobbe videre med filming. Da kan vi gå på samme skole og dele hybel! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Ja, så kan vi bli best mates som kan prate om alt og som aldri krangler. Vi kan få oss hver vår kjæreste, så kan vi dobbelt-date. Vi kan sitte oppe til langt ut på natta og prate om redigerings-teknikker og avansert filming! gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Å ha langt hår? Kødda. Tja, lukta av en jay er igrunn ikke så værst. edit: Ny rekord, smiley i hver setning. (untatt editen) Utrolig at ingen skjønnte ann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg