PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 MagE: 1oo ooo i egenkapital. Men vi snakker om et utenlandsk selskap! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) koster det ikke 100K bare for og registrere et A/S selskap? Man må ha en egenkapital på 100 000, så vidt jeg vet. Spiller det noen rolle? Han har vel ikke noe A/S slik jeg forstår det? Det er registrert i utlandet. Joachim, se, jeg har peiling! Ansett meg i noen stilling i selskapet ditt! Endret 17. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 artig, jeg drev akkuratt og nappet nesehår med leatherman'en min da nyser mann *anbefales* Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) artig, jeg drev akkuratt og nappet nesehår med leatherman'en min da nyser mann *anbefales* haha, etter at jeg løp på ett fjell da jeg var liten (ikke spør) trenger jeg bare å knipse forsiktig på nesa for å få ett skikkelig nyse angrep Edit: rettet opp en da/når leif Endret 17. mai 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Imorgen er det lesedag til Øk.Info tentamen, som er på torsdag. Men vi vet alt vi trenger å lese på. Den sløve Øk.Info læreren vår glemte å logge av en av dataene, som var logget på med hans brukernavn :]]] Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Tentamen i økonomi? OMFG, jeg misunner deg IKKE. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) EDIT: Endret 25. mai 2005 av Putekos Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 jeg liker å nyse jeg pleier å pirke med tannpirkere men nå begynner jeg å bli sår :/ så på tide å gjøre noe annet, klipper inn, "hva skal jeg gjøre?" malen min, for å se hva dere vil at jeg skal gjøre Hva vil du at jeg skal gjøre? 1: se på objektiver til kameraet mitt 2: se på videoklipp 3: se på the simpsons 4: gå på etteller annet forum og "henge" 5: prøve å innlede samtale med noen på MSN (ingen som er pålogga) 6: bli kjent med noen nye fra innternett 7: legge meg 8: lese en bok 9: leke med kameraet (kameraet er ødelagt) (inkludert i nesten alle alternativene ligger høre på musikk i tillegg. Vennligst Velg en eller fler alternativer. takk Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 @ norma_saw: du kan prøve og finne et sted der jeg kan laste ned Amapi 3D. finner ingenting *lete på DC* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 norma_saw; 6! Natta folkens! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Faen i helvete... Kjøleskapsfryseren og isbitmaskinen har gått il helvete. Det RENNER vann utenfor den! Det er plussgrader i fryseren. har vi problemer? JA! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 vet noen om noen norske chatterompå irc hvor man bare prater? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 JoachimR: Vi har hørt det vi vil høre om det "selvskap" og om hvor rik du er osv. Please..stop tha whining.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 JoachimR: Vi har hørt det vi vil høre om det "selvskap" og om hvor rik du er osv.Please..stop tha whining.. Det er faktisk noen som kan lese det han skriver og lære noe, eller mene det er interessant. Det er ikke alle som sitter og tenker: Faen, han har mer penger enn meg, nå må jeg latterliggjøre ham! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke alle som sitter og tenker: Faen, han har mer penger enn meg, nå må jeg latterliggjøre ham! Ja, det er jo akkurat det jeg sitter å tenker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke alle som sitter og tenker: Faen, han har mer penger enn meg, nå må jeg latterliggjøre ham! Ja, det er jo akkurat det jeg sitter å tenker. Jeg nevnte tidligere at man ikke skal være så kritisk mot andre, jeg tror det er en god idé. Er ikke alle som hater Jokke, vettu. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 lite liv her nå God natt, (hate og måtte skru av PC'en) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Trøtt og kjeder meg. Har pomfri i ovnen. Jeg er sunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg