sofarot Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Mine sko er grønne med oransje striper Svarte med røde striper eier! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe, brukte mest svarte sko før Tror jeg hadde noen med noen striper i en eller annen farge før Grønne sko med oransje striper Dén kontrasten, vett Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Brukte skatesko før, men...de er noe dritt å gå i.! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 ARgh, vet De faller av beina mens du går, jo Lissene hjelper ikke mye Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Mine sko er grønne med oransje striper Har et par grønne med hvite striper. Kuleste skoene mine. Elsker grønt. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe, for tiden baserer jeg klesstilen min på svart og grønt Har grønne sko, grønt belte og grønn t-skjorte, svarte jeans og svart jakke Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Uff, stress å kle seg pent. *ta på seg badeshortsen og hoppe triumferende rundt* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) joggebukse ftw Skoene er forresten et par slitte noname-sko, hvor alt slenger hit og dit Endret 29. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Man trenger to par. Dermed basta. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Man trenger to par. Dermed basta. Jeg har nærmere 20 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Don't make me laugh. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe, for tiden baserer jeg klesstilen min på svart og grønt Har grønne sko, grønt belte og grønn t-skjorte, svarte jeans og svart jakke Alle idioter som snakker om tøy: HERE YOU GO!!! *være gretten* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Man trenger to par. Dermed basta. Jeg har nærmere 20 Hva skal du med så mange? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Nææh! Vi blir nærmest innvandert av flygemaur her. Bor i et borettslag og titta ut, lurte på om det var slike greier fra løvetannblomster men det var en masse flygemaur! Så en øyenstikker som sosa rundt og, den fikk seg nok litt mat ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hey teens. Just stopping by to say hello. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Vi er to 3 fra 1337. EDIT: Virker som om det er endel folk som bestiller skjermkort fra komplett og ikke får åpnet pipelines. Klager sikkert på at de ikke hadde AGP eller PCI-X port og sender det tilbake. Nå har jo komplett fått opp et rødt banner som sier "Før du bestiller PCI Express-skjermkort må du undersøke om hovedkortet ditt har ledig PCI Express 16x-kontakt. Hvis du ikke har ledig PCI Express 16x-kontakt, må du velge enten AGP- eller PCI-basert skjermkort." De har fått opp en S-ATA warn på diskene sine og. Tror noen burde holde seg til å kjøpe merkepc og ikke bestille deler selv jeg... Man trenger ikke oppgi grunn for å angre. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det er bare å gi seg, jeg har mer sko enn dere, tilsammen! Don't make me laugh. Believe me, I won't Hylo: Jeg bruker nesten alle. Må jo ha forskjellige sko.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 FY faen komplett er trege, jeg bestilte skjermkort derfra på mandag, og andre deler fra netshop på tirsdag, men likevel klarte netshop å sende 1 dag før! Og jeg som håpet på å få moddet en vannblokk til passe skjermkortet iløpet av helgen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Der er jeg ferdig med DVD-lass 2/3 til DVDprofilern min. Er så utrolig leiiiii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg