Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Vi er to 3 fra 1337. :wee:

EDIT: Virker som om det er endel folk som bestiller skjermkort fra komplett og ikke får åpnet pipelines. Klager sikkert på at de ikke hadde AGP eller PCI-X port og sender det tilbake. Nå har jo komplett fått opp et rødt banner som sier "Før du bestiller PCI Express-skjermkort må du undersøke om hovedkortet ditt har ledig PCI Express 16x-kontakt. Hvis du ikke har ledig PCI Express 16x-kontakt, må du velge enten AGP- eller PCI-basert skjermkort."

De har fått opp en S-ATA warn på diskene sine og. :wee: Tror noen burde holde seg til å kjøpe merkepc og ikke bestille deler selv jeg...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Røde sko er veldig kult, hehe ;)

De koster ikke så mye heller.

Med mindre du kjøper Puma-sko.

Da jeg skulle kjøpe sko, så jeg først på noen røde sko av merket ROOTS, litt ovenfor sto det noen nesten klin like Puma-sko.

Gjett prisforskjell :p

Lenke til kommentar

Shit, shit, SHIT!

Isted hørte jeg endel sirener, men tenkte ikke videre på det, før jeg nå nettopp så svart røyk like ved der jeg bor. Tok på meg skoa og traska ned for å se hva det var, og der fikk jeg øye på et hus som sto i full brann, masse folk hadde samla seg, massa sykebiler og brannbiler. Brannvesenet jobber på spreng, og det ser ut til at de har kontroll over ilden nå.

Og så nærme her vi bor da, bare et par-tre hundre meter unna.

Håper ingen kom til skade.

edit: http://www.op.no/nyheter/article1680613.ece

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Forskjellen er nesten bare at det står Puma, sant? Morsomt.

Nei, ingen bil.

Fint vær ute, lurer på hvor mange grader det er, *sjekke*.

Det stemmer :p

Mine sko er vel kopier av pumasko, bare mye billigere og sikkert ikke laget av fattige indonesere.

Hmm... Nå ble jeg usikker..

Sjekker hvor skoenen mine er laget...

Lagd i Kina... Jaja...

Lenke til kommentar

Mine sko er av merket CULT 68, elns. er svarte, med røde to røde striper elns, kosta 399,- og er i str.44.

Meeeget gode sko :love:

Sitter eller her etter og ha skifta dempere på en minibuss. Jeg skal på fjelltur idag også... Koser meg egentlig storveis!

Men men

*klem til de såvl ha*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...