Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går syklet jeg tur retur hønefoss 1,6mil hver vei

Hihi. :p

Var våken til tre eller fire i natt, også ble jeg vekt kjempetidlig. Har nettopp kommet hjem fra min mormor.. Og det er egentlig ved denne tiden jeg står opp. :sleep:

Når det gjelder MSN så har jeg for mange nå, over femti stykker. :no: Og minst tretti av dem er medlem her på HW. Er ikke lenge siden jeg slettet mange kontakter, men det er jo så mange som adder meg..:/ (Jada, det er jo litt moro å bli adda. Men det blir litt kjedelig også når eneste grunnen er for å være slem mot meg.)

21 år nå Dr3as? :ohmy: Gratulerer med dagen da oldis. :fun:

Edit: :dribble: (<- Klikkbar.)

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
God morgen ja, sitter i halvsøvne.. ble akkurat vekt av hele familien med en GRAAATULeRER med dagen :p

Det var søtt når jeg var liten lisom.. nå er det bare slitsomt.. hehe.. jaja, ikke har jeg fått no gaver enne heller..

Huff. Min tur i morgen. :( Bra jeg er på LAN. :D

Lenke til kommentar

Før har jeg bare skrevet "Ny mailadresse [mailadressen]" etter Tonio jeg, og da får de som fortsatt vil snakke med meg adda meg. Veldig greit, selv om jeg alltid har for mange.

Noe som spesielt er fælt er at alle kontaktene jeg har er på om natta, så da må jeg også være våken om natta. Så dreper jeg døgnrytmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk bare 3 timers søvn i natt. Dårlig grunnlag for en kveld på byen. Penger har jeg heller ikke. Kommer til å gå rett i grøfta dette her, men noe må man jo ha å angre på dagen derpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...