Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 God morgen ja, sitter i halvsøvne.. ble akkurat vekt av hele familien med en GRAAATULeRER med dagen Det var søtt når jeg var liten lisom.. nå er det bare slitsomt.. hehe.. jaja, ikke har jeg fått no gaver enne heller.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Grattis da Andreas. Som fUzZy^ ville sagt det: happi bulsdai to u, happi bulsday to u, happi bulsai to dr3as, happy bulsdai to uuu!1!11! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Grattis med dagen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) I går syklet jeg tur retur hønefoss 1,6mil hver vei Hihi. Var våken til tre eller fire i natt, også ble jeg vekt kjempetidlig. Har nettopp kommet hjem fra min mormor.. Og det er egentlig ved denne tiden jeg står opp. Når det gjelder MSN så har jeg for mange nå, over femti stykker. Og minst tretti av dem er medlem her på HW. Er ikke lenge siden jeg slettet mange kontakter, men det er jo så mange som adder meg..:/ (Jada, det er jo litt moro å bli adda. Men det blir litt kjedelig også når eneste grunnen er for å være slem mot meg.) 21 år nå Dr3as? Gratulerer med dagen da oldis. Edit: (<- Klikkbar.) Endret 29. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Ble vist 21 ja gamling Å ble adda fordi man skal være slem :S det ekke bra Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Haha! *Pokes* Jeg overlever, det er ihvertfall noe å gjøre mens jeg er her på dataen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 God morgen ja, sitter i halvsøvne.. ble akkurat vekt av hele familien med en GRAAATULeRER med dagen Det var søtt når jeg var liten lisom.. nå er det bare slitsomt.. hehe.. jaja, ikke har jeg fått no gaver enne heller.. Huff. Min tur i morgen. Bra jeg er på LAN. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Husker jeg bytta mailadr, da registerte jeg den nye på passport og sa til folk, vil du være på lista mi så si i fra det hjalp noen mnd.. men nå er det alt for mange igjen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Før har jeg bare skrevet "Ny mailadresse [mailadressen]" etter Tonio jeg, og da får de som fortsatt vil snakke med meg adda meg. Veldig greit, selv om jeg alltid har for mange. Noe som spesielt er fælt er at alle kontaktene jeg har er på om natta, så da må jeg også være våken om natta. Så dreper jeg døgnrytmen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Noe som spesielt er fælt er at alle kontaktene jeg har er på om natta, så da må jeg også være våken om natta. Så dreper jeg døgnrytmen. Du får legga deg da vettu! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 OMG! Jeg har 6k poster! :D:D: :P:P:P:P Tok meg ca3år å komme til 5888 og ca 1år å komme til 6000 fra 5888 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) oe som spesielt er fælt er at alle kontaktene jeg har er på om natta, så da må jeg også være våken om natta. Så dreper jeg døgnrytmen. Uff, ja. Vi her i Norge har det fælt. Endret 29. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Gratulerer med dager Dr3as Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 oe som spesielt er fælt er at alle kontaktene jeg har er på om natta, så da må jeg også være våken om natta. Så dreper jeg døgnrytmen. Uff, ja. Vi her i Norge har det fælt. Vi i Norge har det bra din smurf. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Så slutt å grin over luksusproblemer da. edit: ditt eple! Endret 29. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg griner ikke, jeg konstaterer fakta ... Din banan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Fikk bare 3 timers søvn i natt. Dårlig grunnlag for en kveld på byen. Penger har jeg heller ikke. Kommer til å gå rett i grøfta dette her, men noe må man jo ha å angre på dagen derpå. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Fikk bare 3 timers søvn i natt. Dårlig grunnlag for en kveld på byen. Penger har jeg heller ikke. Kommer til å gå rett i grøfta dette her, men noe må man jo ha å angre på dagen derpå. :!: Jeje.. da hopper jeg straks til frisøren og lar manken falle Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe, der kom dagens første gave.. naboen var innom og sa grattis og så fikk jeg en røyk av han.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg