Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Og der var filmen over for min del. Stakkars jenta har vært oppe nesten 2 døgn, drukket to ganger på de døgnene uten å ha sovet, samtidig som hun har jobbet. Hun sloknet på sofaen, så jeg serverte henne dyne og pute, så nå får jeg vel sitte oppe resten av natten og spamme hw... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 [gledesutbrudd] JAAA!! Lønnen er endelig kommet for mine 12 netter med hardt arbeid! Fikk 12.169 ,- NOK Jeg er ferdig med sommerjobben nå, men neste lønningsdag får jeg også lønn for de resterende 11 dagene! Dvs ca 11.000,- til... Akkurat nå er livet hææærlig!! Skal til oslo nå neste uke også for å finne meg hybel! [/gledesutbrudd] Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Nå er det film på gang. Et koselig gjensyn med Requiem for a Dream Kjøpte den filmen for noen uker siden. Temmelig bra Skammelig at jeg ikke har sett den før... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 faen ass jeg trenger hjelp.. jeg er avhengig av å sjekke mail \ forumet og div andre sider.. tilogmed om morran før jeg skal på jobb.. ikke bra... :\ noen andre som har det sånn el? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 faen ass jeg trenger hjelp.. jeg er avhengig av å sjekke mail \ forumet og div andre sider.. tilogmed om morran før jeg skal på jobb.. ikke bra... :\ noen andre som har det sånn el? Velkommen til klubben Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 idag ble jeg 64500,- rikere. ti minutter senere var jeg 60 000,- fattigere igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Someday: Du ble ogsaa en bil rikere ikkesant? Kos det Verdens peneste jente dro nettopp herifra Hun skulle bare innom her en tur (overnattet fra i gaar til i dag) foer hun dro videre til korsika. Men fy faen, hun er digg! Forsaavidt maa noen arrangere et treff i Oslo-omraadet mellom 3 og 26 august. Noen som tar paa seg ansvaret? God morgen forresten Herr Brun Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Someday: Du ble ogsaa en bil rikere ikkesant? Kos det hehe, joda man skal vel ikke klage. god morn og kos deg med jentene dine! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Som sagt saa dro hun nettopp Saa den eneste jenten her er mamma Forresten, hvorfor har du blokket meg paa msn? Dvs, du godtok meg aldri... Eventuelt er du aldri paalogget. Herr Brun Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 næh, si det du. liker å holde msn lista mi kort og fin. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 *lage kruttsterk kaffe* Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 *lage kruttsterk kaffe* *pow!* ... ut å bli løsemiddelskada. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Føler jeg kan trenge det...lenge siden jeg har stått så tidlig opp. *bake morgen-prisen* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Someday! Har du blokka meg å? Ditt esel! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Kort msnliste er kjedelig. Har sikkert 100 personer paa listen jeg ALDRI snakker med, men ser ingen grunn til ikke aa ha de der Har litt for mange kontakter da, men er for lat til aa slette. Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Kort msnliste er kjedelig. Har sikkert 100 personer paa listen jeg ALDRI snakker med, men ser ingen grunn til ikke aa ha de der Er ikke så nødvendig å legge til 500 stykker man aldri prater med liksom. Men for all del Edit : sulten som en gris i bingen. *poff* Endret 29. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Fa** i hel***** !!!! "Du sitter så mye stille, så du SKAL være med på å gå en lang tur... Missliker att fattern er så glad i å være på skogen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Fa** i hel***** !!!! "Du sitter så mye stille, så du SKAL være med på å gå en lang tur... Missliker att fattern er så glad i å være på skogen Det har du jaggu meg godt av din slask Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 *Strekke seg* God morgen folkens. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Fa** i hel***** !!!! "Du sitter så mye stille, så du SKAL være med på å gå en lang tur... Missliker att fattern er så glad i å være på skogen Det har du jaggu meg godt av din slask Foer dt dagersiden? syklet jeg 5 mil. I går syklet jeg tur retur hønefoss 1,6mil hver vei "sitte alt for mye stille" Så det har jeg IKKE godt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg