Ueland Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Begynner å savne singel livet jeg... Da må jeg få spør hvorfor... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 friheten. I morgen skal jeg hjelpe neptun_ med mer casemodding. Hoho! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 <Kenneth sin teite filosofering> Folk sier: "Du har hele livet foran deg", greit nok; det stemmer jo sikkert. Men det er et relativt begrep. For hvor langt er egentlig hele livet? Hvis du likker klar under øksa til bøddelen, så har du fortsatt hele livet foran deg. Selvom han hakker huet av deg om 10 sekunder... </Kenneth sin teite filosofering> Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 God natt, godtfolk! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Yay! Klarte akkurat 7006 poeng i 3DMark03 med det kjipe Geforce 6200 kortet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Ost, salat, 3 egg og 3 pølser med ketchup og krydder på er godis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Begynner å savne singel livet jeg... Da må jeg få spør hvorfor... Fordi det er sommerferie og man trenger ikke en bedre halvdel til å trøste seg igjennom de kjipe skole/arbeidsdagene. Nå er tiden inne for å leve livet til det fulle og det er ikke like lett med ei dame på slep. Jeg har fått tankene av eksen med en annen ut av hodet mitt, jeg har en avtale med ei super jente i morgen, Brann - VIF skal spille på lørdag og jeg skal ikke gjøre en døyt før 25 september. Hvor deilig kan egentlig livet bli? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det ER faktisk mulig og leve livet til det fulle med ei dame på slep, men det er vel litt forskjellig fra person til person... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det ER faktisk mulig og leve livet til det fulle med ei dame på slep, men det er vel litt forskjellig fra person til person... Joda, sånn noenlunde til fulle, men ingenting slår den frihetsfølelsen man har da alt ser ut til å gå din vei, du er ikke avhengige av noen og verden ligger for dine føtter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det ER faktisk mulig og leve livet til det fulle med ei dame på slep, men det er vel litt forskjellig fra person til person... Yup! true dat my brother! Vil gjerne ha noen å trøste og sånt. Lei "singel" livet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg vet at jeg føler meg bedre når jeg har noen å være glad i (osv), så jeg holder meg til det for å si det slik... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Det ER faktisk mulig og leve livet til det fulle med ei dame på slep, men det er vel litt forskjellig fra person til person... Joda, sånn noenlunde til fulle, men ingenting slår den frihetsfølelsen man har da alt ser ut til å gå din vei, du er ikke avhengige av noen og verden ligger for dine føtter. Jau...noen kloke ord her og der. Ting går min vei nå, alt klapper å går...akkurat fått sjeftstilling på jobb, høyere lønn, når jeg er ferdig med den jobben har jeg en ny jobb som venter. Jeg vil satse litt på mitt liv nå...ikke lett når man har et kvinnfolk som stadig skriker etter oppmerksomhet og trøst Egentlig forundrer det meg at jeg tenker slik, fordi jeg er jo fryktelig glad i henne, selv etter 2 år.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Synes det er så mye deprsjon her jeg. Hvorfor skal dere ha noen til å trøste dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har konstant vært i forhold siden jeg var 15 år, nå er jeg snart 19. På tide å faktisk prøve seg som singel? Ja, jeg tror det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 bah.. kan ikke gjøre en dritt.. fett wh1te: hva er The Bonnie Situation? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Den rareste tingen skjedde når jeg kjørte til jobb i dag. Jeg kjørte inn på en parkeringsplass på jobb, der sto det en parkerings"veiviser"... "RAW" tenker jeg når jeg ser jenta som står der og dirigerer alle bilene, og i det ho snur seg ser jeg at jeg har hatt ho til sengs før ja Verden er ikke stor nei Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Den rareste tingen skjedde når jeg kjørte til jobb i dag.Jeg kjørte inn på en parkeringsplass på jobb, der sto det en parkerings"veiviser"... "RAW" tenker jeg når jeg ser jenta som står der og dirigerer alle bilene, og i det ho snur seg ser jeg at jeg har hatt ho til sengs før ja Verden er ikke stor nei :!: Høres ut som en halvpinlig situasjon Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 bah.. kan ikke gjøre en dritt.. fett wh1te: hva er The Bonnie Situation? En sekvens fra Pulp Fiction tror jeg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Ja, var vel egentlig det ja...var jo liksom meninga jeg skulle ringe ho da for leeeeeeeeenge siden...men man sier mye rart etter en fuktig kveld på byen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 wh1te: hva er The Bonnie Situation? Det er som SkyMarshall sier en sekvens i Pulp Fiction, nærmere bestemt det tredje kapittelet, men også tittelen på en filmside jeg og noen driver å mekker i stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg